ظرفیت‌های مدیریتی بی مثال در ایران‌خودرو
کد خبر: ۲۴۵۱ | تاریخ انتشار : ۱۳-۱۲-۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی

روز گذشته، رییس جمهور مردمی، بدون اطلاع قبلی به ایران خودرو رفت تا از نزدیک بر روند تولید و تکمیل و عرضه خودرو در این شرکت نظارت کرده و در جریان مشکلات موجود قرار گیرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛نزدیک ساعت ۱۱ دیروز بود که تیم مدیریتی ایران خودرو از حضور رییس جمهوری مطلع شد و بدون این که آمادگی برای رعایت کم‌ترین تشریفات وجود داشته باشد، این بازدید را به بهترین شکل اجرا کرد.

هم زمان با این بازدید، مدیرعامل ایران خودرو در حال عزیمت به کشور ارمنستان برای رایزنی‌های اقتصادی و صادراتی با مقامات این کشور بود که اطلاع دیرهنگام از بازدید سرزده رییس جمهور فرصت بازگشت وی را از فرودگاه گرفت و امکان حضور از وی سلب شد، اما وزیر صمت که کمی زودتر از خطیبی از بازدید اطلاع یافته بود، در کنار رییس جمهور حضور داشت.
اما تیم جوان و در عین حال با تجربه مدیریت ایران خودرو توانست بازدید مقام اول دولت مردمی را به بهترین شکل برگزار کند و توضیحات لازم در غیاب آقای مدیرعامل به رئیس جمهور محترم منتقل شود.
این موضوع در بزرگ‌ترین خودروساز خاورمیانه تقریبا بی‌سابقه بوده است، هر چند پیش از این هم ایران خودرو با بازدید‌های سرزده مقامات مواجه شده، اما دست کم از دو روز قبل، برای بازدید‌های به اصطلاح سرزده برنامه ریزی تشریفاتی صورت می‌گرفت. اما در بازدید واقعا سرزده آیت الله رئیسی، حوزه مدیرعامل و تیم مدیریتی و رسانه‌ای این شرکت توانستند به بهترین شکل از بوته آزمایش بیرون آمده و باز هم به اثبات برسانند که ایران خودرو، مدیران و کارکنانی کاربلد و کارآزموده را در خود جای داده است.
برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=2451

دیدگاه شما

آخرین اخبار