- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

یک رندر غیر رسمی از کراس اوور EV۶ کیا منتشر شد

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛موج جدید خودرو‌های الکتریکی کراس اوور‌های زیادی همراه است. این نوع خودرو‌ها در حال حاضر در بین مشتریان محبوب هستند و می‌توانند به راحتی، بسته‌های حجیم باتری یک پیشرانه تمام الکتریکی را در خود جای دهند.

خودروسازان با پیشرفت فناوری، تنوع پیشنهادات ماشین‌های برقی را گسترش خواهند داد، که باید شامل خودرو‌هایی با ظاهری اسپرت‌تر باشد. بر این اساس رندر جدیدی از X-Tomi Design نشان می‌دهد که کیا EV۶ سه در، چگونه خواهد بود.

شرکت کیا جزئیاتی را ارائه نکرده که پس از EV۶ چه خودرویی عرضه خواهد شد، اگرچه شایعاتی مبنی بر عرضه یک خودروی الکتریکی شهری در سال ۲۰۲۳ وجود دارد. کیا همچنین اواخر سال گذشته با کانسپت بزرگ EV۹ طرفداران خودرو را کنجکاو کرد.

خودروی EV۶ کیا در آمریکا با باتری ۵۸.۰ یا ۷۷.۴ کیلووات ساعتی با برد تخمینی ۲۳۲ مایل (۳۷۳ کیلومتر) تا ۳۱۰ مایل (۴۹۹ کیلومتر) در دسترس است. سیستم چهار چرخ متحرک نیز در دومین گزینه این خودرو وجود دارد. AWD EV۶ حدود ۳۲۰ اسب بخار (۲۳۹ کیلووات) قدرت دارد، اما برد آن به ۲۷۴ مایل (۴۴۱ کیلومتر) محدود می‌شود.

رندر کراس اوور EV۶ کیا

نسخه داغ‌تر EV۶ GT در اواخر سال ۲۰۲۲ وارد آمریکا می‌شود. این خودرو دارای موتور دوگانه است که ۵۷۶ اسب بخار (۴۳۰) قدرت دارد و می‌تواند در کمتر از ۳.۵ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت) برسد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران