پیام مدیرعامل سایپا برای روز پاسدار
کد خبر: ۲۵۴۱ | تاریخ انتشار : ۱۵-۱۲-۱۴۰۰ - ۸:۵۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

همزمان با اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت باسعادت حضرت امام حسین(ع)، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار را تبریک گفت.

به گزارش ماشین نیوز ؛مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار را تبریک گفت.
متن پیام محمدعلی تیموری به شرح زیر است:

بسمه تعالی

شعبان‌المعظم، ماه خدا، ماه اعیاد بزرگ و ایام ولادت ائمه معصومین علیهم‌السلام است که با سالروز ولادت باسعادت ‌پاسدار بزرگ دین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) آغاز می‌شود.
سوم شعبان در حالی به‌عنوان روز پاسدار نام گرفته که سیدالشهدا(ع)، الگوی جاودانه آزادگی برای تمامی بشریت، وجود خود را در راه پاسداری و دفاع از حق فدا کرد.
دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با تبعیت از سیره نورانی آن حضرت فداکاری‌های بسیاری در راه دفاع از انقلاب و میهن اسلامی داشته‌ و همواره منشاء خدمات ارزنده برای ملت ایران بوده‌اند.
امنیت و آرامش ایران اسلامی و فعالیت امروز جهادگران عرصه تولید و اقتصاد به‌ویژه در صنعت خودرو و سایپا، مرهون رشادت و ایستادگی پاسدارانی است که در این راه جان خود را تقدیم کردند تا اسلام و ایران سرافراز و سربلند باشند.
اینجانب به‌نمایندگی از همکارانم در مجموعه گروه خودروسازی سایپا، فرارسیدن اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت باسعادت حضرت امام‌حسین(ع) و روز پاسدار را به دلاورمردان سبزپوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض کرده و عزت روزافزون و سربلندی آن عزیزان را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

 

محمدعلی تیموری
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=2541

دیدگاه شما

آخرین اخبار