امحاء تعدادی از خودرو‌های لوکس تا پایان سال
کد خبر: ۲۵۵۹ | تاریخ انتشار : ۱۵-۱۲-۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

سخنگوی سازمان اموالی تملیکی گفت: طبق تاکید رهبر انقلاب و رئیس جمهور جلسات و تشریفات امحاء خودروهای لوکس انجام و در سال آینده امحا انجام می شود.

به گزارش ماشین نیوز ؛صاحب حجتی، سخنگوی سازمان اموال تملیکی گفت:   همچنین  بازدید رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه از انبار اموال تملیکی باعث امحا کالاهای لوکس در روزهای آتی می شود.

او می‌گوید: خودرو‌های قاچاق اتومبیل هایی هستند که اسناد مبدا آن‌ها مشخص نیست و بعد از شناسایی به عنوان کالای قاچاق در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار می‌گیرند. همچنین رویه قضائی باعث شده تعدادی از این خودرو‌ها در انبار‌ها سازمان اموال تملیکی دپو شده، اما بعد از نگاهی که رهبری به قاچاق کالا داشتنه اند ما نیز به صورت جدی امحاء خوردو‌ها را  در دستور کار قرار داده ایم به این صورت که  ۴۷۰۰۰ هزار پرونده قاچاق وارد سازمان اموال تملیکی شد که ۳۷ هزار پرونده مربوط به کالای قاچاق و ۸ هزار پوشه مربوط به کالای متروکه است، که در این راستا انبارها استان های هرمزگان و بوشهر  ساماندهی شدند.

در هفته های گذشته، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس قوه قضائیه به انبارهای اموال تملیکی رفته و دستور رسیدگی فوری اقلام تلنبار شده در این انبارها را دادند.

مبارزه با قاچاق و کالای لوکس نیز بارها از جانب رهبر انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است به طوری که وی در نشست تولید کنندگان تاکید کردند: کالای قاچاق لوکس را باید خورد کرد.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=2559

دیدگاه شما

آخرین اخبار