۱۷ تا ۲۰ اسفند ؛مزایده خودروهای فاقد گارانتی سایپا
کد خبر: ۲۵۸۴ | تاریخ انتشار : ۱۶-۱۲-۱۴۰۰ - ۷:۱۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مزایده عمومی خودروهای فاقد گارانتی سایپا از ۱۷ تا ۲۰ اسفندماه به صورت شبانه روزی و آنلاین در پورتال رسمی این گروه خودروسازی برگزار می‌شود.

به گزارش ماشین نیوز ؛گروه خودروسازی سایپا۷۱۷  دستگاه خودرو فاقد گارانتی از محصولات خانواده ایکس ۱۰۰، ایکس ۲۰۰ و چانگان را به صورت مزایده عمومی به فروش می رساند و مشتریان این خودروها می توانند از طریق آدرس اینترنتی https://auc.saipacorp.com  فرآیند ثبت نام را آغاز و در روزهای ۱۷ تا ۲۰ اسفندماه رسما با پرداخت ودیعه و پذیرش شرایط مزایده نسبت به اعلام رقم پیشنهادی برای خرید این خودروها اقدام کنند.
گروه خودروسازی سایپا در راستای تسهیل امور این مزایده با هدف توزیع عادلانه شرایط رقابت و ایجاد فرصت برابر برای تمامی متقاضیان در سراسر کشور و کاهش سفرهای بین شهری امکان رویت تصاویر خودروها در پورتال این مجموعه را فراهم کرده است و به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا امکان بازدید حضوری از خودروها مقدور نیست.
ثبت نام کنندگان با پرداخت ودیعه ۴ میلیون تومان، می توانند در فرآیند مزایده قرار گیرند.
براساس روال مزایده، بالاترین مبلغ پیشنهادی به صورت مکانیزه به عنوان برنده مزایده انتخاب و نتایج ۲ ساعت بعد از پایان به صورت خودکار اعلام خواهد شد.
گفتنی است تمام فرآیند این مزایده به صورت اینترنتی انجام می شود تا ضمن تسهیل امور، با روندی سریع، شفاف و مشخص، امکان مشارکت تمام هموطنان با شرایط برابر در سراسر کشور در این طرح وجود داشته باشد.

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=2584

دیدگاه شما

آخرین اخبار