- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

سایپا محصولی در کف پارکینگ نخواهد داشت

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛علیمردان عظیمی با اشاره به ۸ فرمان رئیس جمهور که در آن به ارتقای کیفیت محصولات و افزایش تولید خودرو پرداخته شده است در حاشیه مراسم روز درختکاری در باشگاه سایپا، اظهارداشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین ۸ دستور مهم رئیس جمهور، افزایش تیراژ تولید خودرو تا سقف ۵۰ درصد یکی از برنامه های جدی این مجموعه است از اینرو یکی فعالیت ها برای تحقق هدف یاد شده، تکمیل کاری خودروهای کف پارکینگ سایپا است.

او تصریح کرد: خودروهای کف پارکینگ سایپا، بین یک تا دو قطعه کسر دارند و با توجه به قراردادهای جدیدی که با سازندگان قطعات داخلی و خارجی امضاء شده است از اردیبهشت ماه روند تحویل خودرو به مشتریان سرعت بیشتری خواهد گرفت، به گونه ای که از سال آینده دیگر شاهد خودرو در کف پارکینگ نخواهیم بود.

رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: با ورود قطعات مورد نیاز به چرخه تولید (از اردیبهشت ماه)، تکمیل کاری و تجاری سازی خودروها به صفر می رسد، بدین جهت می توان تاکید کرد که مردم سال آینده دیگر برای تحویل خودروهای خود دچار مشکل و معطلی نخواهند شد.

او یادآور شد: در راستای افزایش تولید خودرو برای سال آتی، به دنبال تامین منابع مالی هستیم؛ قطعا با رشد تولید خودرو، دیگر نیازی به قرعه کشی نیست و تمام متقاضیان می توانند نسبت به ثبت نام محصولات سایپا اقدام کنند.

عظیمی درباره ارتقای کیفیت محصولات سایپا نیز تصریح کرد: برای افزایش کیفیت خودرو، جلسات متعددی با قطعه سازان برگزار شده است و البته این جلسات ادامه خواهد داشت تا بتوان به یک برنامه جامع و مناسب در رشد کیفی قطعات خودرو دست پیدا کنیم.

او با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا در زمینه ارتقای کیفی قطعات خودرو با قطعه سازان تعارف ندارد، گفت: کیفیت خودرو از قطعات آن است لذا ضرورت دارد که قطعه سازان دراین مسیر همراهی لازم را داشته باشند.

رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا افزود: خودروی کیفی حق مردم و وظیفه خودروساز است که در این بخش گام های محکم و جدی بردارد.

گفتنی است همزمان با ١۵ اسفندماه روز درختکاری و پنجاه و ششمین سالروز تاسیس گروه خودروسازی سایپا، مراسم روز درختکاری با حضور رییس هیات مدیره گروه سایپا، برخی از معاونین سایپا و مدیران عامل شرکت های گروه، پیشکسوتان ورزشی و ورزشکاران عضو باشگاه سایپا در محل شرکت فرهنگی ورزشی سایبا برگزار شد.