فیدلیتی فاتح چینی
کد خبر: ۲۶۷۰ | تاریخ انتشار : ۱۷-۱۲-۱۴۰۰ - ۹:۳۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی
خودروی سال 1400 بازار ایران مشخص شد،

طبق روال هر سال طی یک نظرسنجی، این وبسایت اقدام به معرفی خودروی سال می کند. امسال نیز یک نظرسنجی برگزار شد که مخاطبین حداکثر به ۳ خودرو که در طول ۱ سال گذشته به بازار ایران عرضه و معرفی شده بودند، می توانستند رای دهند.

به گزارش ماشین نیوز ؛در زیر می توانید رتبه بندی خودروهای جدید بازار را طبق رای های مردمی کسب شده مشاهده کنید.

فیدلیتی خودروی سال ۱۴۰۰ بازار ایران

در این نظرسنجی که اکثر آن را کراس اوورهای جمع و جور شهری چینی تشکیل می داد، خودروی فیدلیتی بهمن موتور توانست با کسب اکثریت آراء به مقام اول برسد. در حقیقت فیدلیتی بیش از ۴۵ درصد رای ها را بدست آورد و از همان ابتدا توانست فاصله خود را با دیگر رقبا زیاد کند و تا پایان نظرسنجی این فاصله را نگه داشت.

دیگنیتی رتبه دوم را کسب کرد

اگرچه تیگو ۸ پرو در ابتدای نظرسنجی بسیار جدی ظاهر شد، اما در نهایت دیگنیتی بود که توانست خود را به رده دوم برساند و در کنار برادر خود یعنی فیدلیتی مدال های طلا و نقره را کسب کردند! به نظر می رسد که دیگنیتی با توجه به طراحی متفاوتی که دارد، توانسته جایگاه خود را به خوبی در بازار بدست آورد.

تیگو ۸ پرو برنزی شد

طبق رای هایی که شما مخاطبین ثبت کردید، تیگو ۸ پرو توانست ۲۶.۷ درصد آرا را کسب کند و به رتبه سوم رسید. این خودرو رقابت سختی با کی ام سی K7 کرمان موتور داشت که در نهایت با ۲۱.۸ درصد آرا به مقام چهارم رسید.

محبوب ترین خودروهای سال ۱۴۰۰ بازار ایران

در زیر می توانید رتبه بندی خودروهای محبوب بازار ایران را طبق نظرسنجی برگزار شده مشاهده کنید.

 

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=2670

دیدگاه شما

آخرین اخبار