توقیف موتور سیکلت هوندا ۴۰۰ سی سی در قزوین
کد خبر: ۲۶۸۳۸ | تاریخ انتشار : ۰۷-۰۳-۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

فرمانده انتظامی قزوین گفت: یک دستگاه موتور سیکلت هوندا ۴۰۰ سی سی قاچاق توسط ماموران کلانتری ۱۷ غیاث آباد قزوین توقیف شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ بیژن خدایی روز یکشنبه در بیان جزییات این خبر تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۷ غیاث آباد قزوین هنگام گشت در حوزه استحفاظی خود یک دستگاه موتور سیکلت هوندا ۴۰۰ سی سی را توقیف و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی ادامه داد: موتور سیکلت توقیف شده فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده و ارزش ریالی آن نیز برابر اعلام نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ خدایی خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدمانی به مراجع قضایی معرفی شد.

انهدام باند سارقان خودرو پراید در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو پراید با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کوروش عزیزی در این رابطه اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو پراید در تاکستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با شگردهای خاص پلیسی و اقدامات تخصصی، اعضای یک باند سه نفره از سارقان خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی و طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان قطعات خودرو سرقت شده کشف شد، تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های اولیه پلیس به ه فقره سرقت خودرو پراید در تاکستان اعتراف کردند.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده تحویل مرجع قضایی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس امنیت، شهروندان را خط قرمز خود می داند و با تمام توان با سارقان و افرادی که بخواهند به این امنیت خدشه ای وارد کنند مقابله می کند ضمن اینکه از شهروندان نیز می خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=26838

دیدگاه شما

آخرین اخبار