۴۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در برخوار کشف شد
کد خبر: ۲۶۸۴۰ | تاریخ انتشار : ۰۷-۰۳-۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از کشف ۴۵ هزار لیترگازوئیل قاچاق از یک ساختمان متروکه خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ نعمت خلیلی  اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار از نگهداری گازوئیل به صورت قاچاق در یکی از ساختمان‌های متروکه سطح شهر مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی از این ساختمان موفق به کشف ۴۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش سوخت مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کردند تصریح کرد: دراین رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی نقش مخرب قاچاق سوخت بر پیکره اقتصادی کشور و همچنین هدر رفت منابع ملی تأکید و خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت، کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار فراجا قرار دارد و پلیس با قاطعیت با سودجویانی که با دست درازی به منابع ملی کشور به فکر منافع خود هستند برخورد خواهد کرد و از شهروندان نیز می‌خواهیم در این راه ما را یاری داده و اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع:مهر

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=26840

دیدگاه شما

آخرین اخبار