توقیف محموله‌های گازوئیل قاچاق در استان بوشهر
کد خبر: ۲۶۸۷۶ | تاریخ انتشار : ۰۸-۰۳-۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس پلیس استان بوشهر از شناسایی محموله‌های قاچاق در محور مواصلاتی جنوب استان خبر داد و گفت: در این عملیات ضمن توقیف سه خودرو بیش از ۳۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سردار حیدر سوسنی با اشاره به رصد شبانه‌روزی و پایش مناطق مختلف در شناسایی محموله‌های قاچاق، اظهار داشت: فعالیت قاچاقچیان در همه زمینه‌ها رصد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کشف و توقیف می‌شود.

رئیس پلیس استان بوشهر از شناسایی محموله‌های گازوئیل قاچاق در محور مواصلاتی جنوب استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی شیرینو شهرستان کنگان در اجرای  طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان کنگان به یک دستگاه کامیون نفتکش و ۲ دستگاه خودرو وانت حامل گازوئیل مشکوک شدند و بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از مخازن خودروهای توقیفی ۳۴ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: مأموران انتظامی در این رابطه یک دستگاه کامیون نفتکش و ۲ دستگاه وانت نیسان و وانت پراید را توقیف و ۳ متهم را دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 سوسنی  با بیان اینکه مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان بوشهر ادامه دارد گفت: مبارزه با قاچاق کالا، سوخت همواره یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و با برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی عملیاتی، در طول شبانه‌روز محورهای مواصلاتی به منظور برخورد و پیشگیری با قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می‌گیرد.

وی تأکید کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و سوخت با قانون‌شکنان قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد و اقشار مردم می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: تسنیم

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=26876

دیدگاه شما

آخرین اخبار