۸۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در فیروزکوه کشف شد
کد خبر: ۲۶۸۹۶ | تاریخ انتشار : ۰۸-۰۳-۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ | نسخه چاپی نسخه چاپی

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف بیش از ۸۷ هزار لیتر گاز مایع قاچاق در فیروزکوه خبر داد و گفت: ارزش این مقدار گاز مایع قاچاق ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛سردار دلاور القاصی مهر با اشاره به کشف سوخت قاچاق، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر دپوی گاز مایع در جایگاه سوخت بلافاصله مأموران انتظامی فیروزکوه به همراه عوامل سازمان صمت و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به آن محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی از این جایگاه مقدار ۸۷ هزار و ۲۹۶ لیتر گاز مایع که طبق نظر کارشناس فاقد مجوز بوده و به صورت غیرمجاز نگهداری می‌شد، کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه گفت: ارزش این مقدار گاز مایع قاچاق بر اساس نظریه اولیه کارشناسان ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

القاصی مهر با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و سوخت به عموم شهروندان خاطرنشان کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه توسط قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.
برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=26896

دیدگاه شما

آخرین اخبار