استقرار راهبرد تحول‌گرایانه در گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو
کد خبر: ۲۶۹۲ | تاریخ انتشار : ۱۷-۱۲-۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو راهبرد ارتقای کمی و کیفی شرکت‌های زیر مجموعه خود را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛غلامرضا خلیل ارجمندی، مدیرعامل مجموعه سرمایه گذاری ایران خودرو گفت: بازنگری در رویه‌های جاری و عملیاتی، پرهیز از دخالت در امور شرکت‌ها و بسنده کردن به وظایف نظارتی، تعیین معیارهای سنجش موفقیت به صورت علمی، توسعه مطالعات راهبردی، تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد جذابیت‌های تازه برای ترغیب علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری‌های تازه، از محورهای کاری تحول‌گرایانه این مجموعه است.
وی افزود: در آغاز کار با هدف درک واقعی از توانمندی‌ها و تنگناهای شرکت‌های تابعه و وابسته، بازدید از زیرمجموعه ها آغاز شده و این روند برای به‌دست آوردن تصویری شفاف از عملکرد مجموعه ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل ایکیدو گفت: مدیریت این مجموعه، قائل به اصول حاکمیت شرکتی، توسعه ظرفیت‌ها به منظور افزایش سهم بازار و افزایش تولید با حفظ اصل مهم رعایت استانداردها و کیفیت است و در این زمینه از هرنوع همکاری دریغ نخواهد ورزید.
خلیل ارجمندی، از مدیران شرکت‌های تحت پوشش ایکیدو خواست با قانون‌مداری، توجه به منابع انسانی، برنامه محوری و افزایش بهره‌وری را با هدف رضایت مشتریان و سهامداران و سربلندی روز افزون ایران خودرو دنبال کنند.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=2692

دیدگاه شما

آخرین اخبار