گروه توسعه ملی در کنار گروه بارز ایستاده است
کد خبر: ۲۷۱۴۳ | تاریخ انتشار : ۱۳-۰۳-۱۴۰۲ - ۷:۵۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدرس خیابانی مدیرعامل گروه توسعه ملی در بازدید از کارخانه بارز کرمان بر حمایت از این واحد صنعتی تاکید کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛در سالروز میلاد باسعادت امام رضا (ع) مدیرعامل گروه توسعه ملی ضمن بازدید از خطوط تولید تایر در جلسه بررسی وضعیت گروه صنعتی بارز شرکت کرد.

وی در این بازدید با اشاره به نیاز کشور به تولید و لزوم رشد آن، از مدیران بارز خواست همیشه نگاه توسعه محور و تحولی داشته باشند.

مدرس خیابانی اکتفا به حفظ وضعیت موجود در میان برخی از مدیران کشور را مانع توسعه دانست و افزود: چنین دیدگاهی موجب آسیب به اصل تولید می‌شود.

مدیرعامل گروه توسعه ملی، گروه صنعتی بارز را به‌عنوان سرمایه ملی دانست که برای ایجاد آن سرمایه‌گذاری عظیمی صورت‌گرفته است.

وی با اشاره به تولیدات و برنامه‌های توسعه‌ای گروه صنعتی بارز گفت: توسعه در ذات مدیریت است و کشور زمانی بزرگ می‌شود که تولید آن افزایش یابد و در این مسیر گروه توسعه ملی به‌عنوان یکی از سهام‌داران بارز همواره به ویژه در زمینه سرمایه‌گذاری و کمک به تولید بیشتر، تمام‌قد در کنار مجموعه گروه صنعتی بارز خواهد بود.

مدرس خیابانی با اشاره به ضرورت اشتغال‌زایی و رفع معضل بیکاری، یکی از منافع توسعه و تولید را ایجاد اشتغال خواند و افزود: هیچ خدمتی بالاتر از این نیست که بتوان با ایجاد شغل و رشد تولید، شرایط مناسبی برای معیشت خانوارهای ایرانی ایجاد کرد.

مدیرعامل گروه توسعه ملی در این بازدید ضمن اشاره به ظرفیت‌های عظیم گروه صنعتی بارز برای تولید یکی از کالاهای راهبُردی دنیا افزود: با سرمایه‌گذاری و افزایش تولید انواع تایر خودروهای سبک‌وسنگین، تایرهای راه‌سازی و معدنی می‌توان مانع خروج ارز در فضای تحریم فعلی حاکم بر اقتصاد کشور شد.

وی ضمن تمجید از فنّاوری و بهره گیری از ماشین‌آلات بروز کارخانه کرمان افزود: مدیران تحقیقات و توسعه باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که علاوه بر تولید محصول، به دانش ساخت ماشین‌آلات و مواد اولیه مورداستفاده در فرایند تولید نیز دست یابند، چون تولید بدون کسب فناوری و ماشین‌سازی، تولیدی ناقص است.

گفتنی است جمال میرزایی مدیرعامل گروه صنعتی بارز ضمن خیرمقدم به هیات بازدیدکننده گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های گروه صنعتی بارز ارائه داد.

عزت‌الله اردشیری، احسان خواجویی اعضای هیات‌مدیره و محمد ضیایی مدیر مجتمع بارز کرمان مدیرعامل گروه توسعه ملی را در این بازدید همراهی کردند.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=27143

دیدگاه شما

آخرین اخبار