افزایش تولید و ارتقای محصولات ایران خودرو
کد خبر: ۲۹۳۷ | تاریخ انتشار : ۲۳-۱۲-۱۴۰۰ - ۷:۲۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: افزایش تیراژ تولید و ارتقای کیفیت محصولات در راس برنامه‌های ایران‌خودرو قرار دارد.

به گزارش ماشین نیوز ؛دکتر مهدی خطیبی در مراسم رونمایی از اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل، با بیان این‌که گروه صنعتی ایران خودرو در سال ۱۴۰۱، تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودرو را در دستور کار قرار داده، گفت: از این میزان، ۲۵ هزار دستگاه سهم شرکت ایران خودرو دیزل است که ضمن تنوع تولید محصولات، رشد ۳۵۰ درصدی تولید این شرکت نسبت به سال ۱۴۰۰ را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به لزوم تغییر ترکیب تولید گروه صنعتی ایران خودرو از خودروهای بی‌کیفیت به تولید خودروهای به روزتر و با کیفیت‌تر، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱، بخش اصلی تولیدات، خودروهای با کیفیت تر خواهد بود.

دکتر خطیبی با اشاره به این‌که در سال آینده توسعه صادرات به صورت جدی دنبال خواهد شد، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، صادرات در سال ۱۴۰۱ دست‌کم ۱۵ هزار دستگاه خواهد بود که این نشانگر رشد ۳۰۰ درصدی در این حوزه است.

وی، ایران خودرو دیزل را دارای ظرفیت های بالایی در حوزه صادرات دانست و عنوان کرد: این شرکت می‌تواند محصولاتی نظیر موتور،گیربکس، محصولات دیزلی و… را به کشورهای دیگر که بستری مناسب برای دریافت این محصولات هستند، صادر کند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، توسعه محصول را از موضوعات مهم برای سال آینده برشمرد و اظهار کرد: این موضوع از موارد مورد تاکید ریاست جمهوری محترم است که پیش بینی لازم برای تحقق آن صورت گرفته است.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=2937

دیدگاه شما

آخرین اخبار