افتتاح خدمات نوروزی ایران خودرو
کد خبر: ۲۹۸۰ | تاریخ انتشار : ۲۳-۱۲-۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

طرح خدمات نوروزی ایران خودرو به مدت ۱۹ روز از چهارشنبه ۲۵ اسفند امسال تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ اجرایی می‌شود.

به گزارش ماشین نیوز ؛ پیش‌بینی می‌شود با توجه به کاهش همه‌گیری بیماری کرونا و احتمال افزایش سفر در تعطیلات پیش رو، با پوشش حداکثری نمایندگی‌های کشیک و استفاده از تمام قوای گروه‌های امدادی، بیش از ۲۴۸۰ مرکز خدماتی حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو آمادگی کاملی برای ارایه خدمات به هم‌وطنان خواهند داشت.
در این طرح بیش از ۳۲۰ نمایندگی کشیک آماده ارایه خدمت به مشتریان هستند. همچنین ناوگان امدادی مجهز امداد خودرو ایران، شامل ۲۱۶۰ گروه امدادی، از جمله امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار، پایگاه ثابت امدادی، امداد بانوان، امدادسوییچ، امداد گلس و کانکس در شهرها و جاده‌‌های کشور فعال خواهند بود و حدود ۶۲۰۰ نفر از کارکنان مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به مشتریان خدمت‌رسانی خواهند کرد.
از جمله اقدامات مهمی که در طرح خدمات نوروزی ۱۴۰۱ به منظور رفاه حال حداکثری مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو براساس راهبردهای کلان این گروه در حوزه رضایت مشتریان در نظر گرفته شده، ایاب و ذهاب رایگان خودروهای امدادی به محل استقرار و درخواست مشتریان و نیز تخفیف پنج درصدی فروش قطعات به تمامی مشتریان ایران خودرویی، مستقل از دارا بودن یا نبودن اشتراک امداد خودرو است.
ایساکو علاوه بر ارایه خدمات به دارندگان محصولات ایران‌خودرو همچون سال‌های گذشته در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی خود، تا حد امکان به دارندگان محصولات سایر شرکت‌های خودروساز کشور نیز خدمات امدادی ارایه خواهد کرد.
در ایام نوروز به منظور پشتیبانی از اجرای بهینه طرح و پایش کیفیت ارایه خدمات در نمایندگی‌های مجاز و مسیرهای مواصلاتی سراسر کشور، نظارت کاملی به شکل حضوری و سیستمی صورت خواهد گرفت.
مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو همواره با چابک‌سازی فرآیندها، انجام اقدامات اصلاحی و اجرای طرح‌های خاص در ایام مختلف سال می‌کوشد رضایت مشتریان را از این حوزه ارتقا دهد و کسب امتیاز ۷۹۲ در دی ماه امسال برای اولین بار در صنعت خودروی کشور، طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، تاییدی بر بهبود مستمر و اثربخشی این تلاش است.
لازم به ذکر است، دارندگان محصولات ایران‌خودرو برای دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه‌روز در سراسر کشور، می‌توانند با مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کنند و یا برای ثبت درخواست از خدمات متنوع اپلیکیشن ایساکو ‌و نیز سایت www.۰۹۶۴۴۰.com بهره‌مند شوند.
گفتنی ا‌ست، این مراسم با حضور سرهنگ سیدی، جانشین رییس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا، سیدرضا مفیدی، مدیرعامل ایساکو و سیدعباس میرحسینی، مدیرعامل امداد خودرو ایران برگزار شد.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=2980

دیدگاه شما

آخرین اخبار