تیگو ۸ پرو به بازار آفریقای جنوبی معرفی شد
کد خبر: ۳۰۶۶ | تاریخ انتشار : ۲۵-۱۲-۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

کمپانی خودروسازی چری به تازگی در یک کنفرانس، مدل تیگو ۸ پرو را در هتل ماریوت آفریقای جنوبی با حضور ۳۰ رسانه رسمی، معرفی کرده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛خبرنگاران به تست خودرو پرداختند و توانستند تجربه رانندگی با این محصول را پیدا کنند. تیگو ۸ پرو یکی از محصولات کلیدی خانواده تیگو است. چری در نظر دارد که در آینده نزدیک، تیگو ۸ پرو و سایر مدل ها را در بازارهای اکوادور، کاستاریکا، فیلیپین و دیگر بازارهای آمریکایی و آسیایی نیز، معرفی کند. قدرت پرو، تکنولوژی پرو، ایمنی پرو و کیفیت بالای رانندگی، ارمغان چری برای مشتریان در سراسر جهان است.

سری تیگو ۸ پرو به پیشرانه ۱.۶ TGDI مجهز شده که ۱۹۷ اسب بخار قدرت تولید می کند و حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن متری آن هم در بازه ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه آزاد می شود. مصرف سوخت این پیشرانه در هر ۱۰۰ کیلومتر، ۶.۸ لیتر است که از سیستم تزریق سوخت و جرقه زنی مستقیم حاصل می گردد. با وجود گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه، تیگو ۸ پرو قادر است تا در مدت زمان ۸.۹ ثانیه، شتاب صفر تا صد را پر کند. به لطف مشخصات فنی قابل قبول، راندمان انتقال به ۹۲.۵ درصد ارتقا یافته و در مصرف سوخت خودرو نیز تا ۷ درصد، صرفه جویی به عمل آمده است. با این اوصاف، پاسخگویی خودرو به راننده بسیار مناسب است و کافیست پای خود را روی پدال گاز بفشارید تا دنده ها در کسری از زمان، تعویض شوند و قدرت لازم را در اختیارتان قرار دهند.

تیگو ۸ پرو به دو صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی با وضوح بالا مجهز شده که تعامل بین تلفن همراه و سیستم مولتی مدیا را هم برقرار می کند. سیستم ADAS در تیگو ۸ پرو قادر است فاصله خودرو با خودرو جلویی یا عابرین پیاده را تشخیص دهد. درب صندوق عقب خودرو به طور هوشمند و از فاصله یک متری، باز می شود. افزون بر این موارد، تکنولوژی هایی همچون شارژر بی سیم تلفن همراه، آینه وسط اتوماتیک ضد تابش نور، گیربکس مجهز به سیستم تعویض دنده الکترونیکی و دوربین دید ۳۶۰ درجه با وضوح HD هم در این خودرو یافت می شوند.

تیگو ۸ پرو به عنوان یک خودرو پیشرو در بحث ایمنی، از ۶ کیسه هوا بهره می برد و کیسه های هوای جانبی هم برای محافظت بهتر از سرنشینان عقب، تعبیه شده اند. تمامی مدل های این خودرو به طور استاندارد، به سیستم کنترل پایداری ESP 9.3 مجهز هستند که با توجه به پردازنده قدرتمند، قدرت تنظیم را تا ۳۳ برابر بهبود می بخشد و کنترل دینامیکی خودرو را آسان تر می کند. تیگو ۸ پرو بدنه ای مقاوم دارد که ۶۰ درصد آن از فولاد با مقاومت بالا ساخته شده است. صفحات فولادی گالوانیزه هم در جای جای بدنه خودرو به کار رفته اند. سیستم پایش فشار باد لاستیک ها (TPMS)، دیگر ویژگی کاربردی در تیگو ۸ پرو است.

 

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3066

دیدگاه شما

آخرین اخبار