- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

مرسدس بنز سری AMG GT ۶۳ به روز می شود

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛شرکت مرسدس بنز به‌روزرسانی جزئی را برای مدل‌های V۸ کوپه ۴ در AMG GT خود ارائه کرده است. در ادامه به‌روزرسانی ‌های مدل‌های مجهز به پیشرانه V۶ از سال گذشته (مدل‌های GT ۴۳ و ۵۳)، خودرو‌های AMG GT ۶۳ و GT ۶۳ S ۲۰۲۲، به‌روزرسانی ‌های ظریف و در عین حال قابل توجهی را در بخش طراحی و همچنین یک بهبود عملکرد مهم برای اواسط چرخه نوسازی خود، دریافت کرده‌اند.

تغییرات در قسمت جلو، بصری و بسیار آشنا هستند، زیرا در آن از تغییراتی که در قدرتمندترین عضو این مجموعه، یعنی AMG GT ۶۳ S E Performance مشاهده می‌شود، تقلید شده است.

سایر به‌روزرسانی ‌های ظاهری شامل تغییر در گزینه‌های رنگ است. مشتریانی که خودروی کوپه AMG GT ۶۳ و ۶۳ S را خریداری خواهند کرد، با انتخابی از چهار رنگ مات، چهار رنگ متالیک و دو رنگ جدید مواجه می‌شوند.

خودرو‌ی AMG GT ۶۳ مرسدس بنز

همچنین این خودرو‌ها با مجموعه‌ای از چرخ‌های ۲۱ اینچی عرضه می‌شوند. استاندارد بین AMG GT ۶۳ و AMG GT ۶۳ S، سیستم تعلیق +AMG Ride Control با دریچه‌های کاهش فشار دائمی قابل تنظیم است که نیروی هر چرخ را تنظیم می‌کند و می‌توان آن را از طریق حالت‌های مختلف رانندگی مدل‌های V۸ تنظیم کرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران