- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

زیرساخت‌ها در پارکینگ بزرگ اربعین فراهم است

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛حسن بهرام‌نیا امروز در حاشیه تور رسانه جهت بازدید از زیرساخت های اربعین در محور ایلام – مهران و در بازدید از پارکینگ اربعین با بیان اینکه اقدامات خوبی در این پروژه انجام شده، اظهار داشت: ایجاد مسجد، فروشگاه، آسفالت، تامین آب و برق و گاز، لاین‌بندی و همچنین تسطیح در کمتر از دو ماه در فاز دوم پارکینگ اربعین بی‌نظیر است.

استاندار ایلام با بیان اینکه در پارکینگ اربعین، جهت پارک خودروهای زائران، نظم و انظباط حاکم و تمامی تمهیدات برای خدمات‌دهی شایسته به زائران مهیا شود، ادامه داد: ۱۷۰۰ متر از فاز دوم پارکینگ بزرگ اربعین که امسال به آن اضافه شد ،محصور و ضمن لاین‌بندی، سیستم روشنایی آن نیز ظرف هفته آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئییس ستاد اربعین افزود: همچنین نماز‌خانه ۳۰۰ متری ظرف یک ماه گذشته در این فاز از پارکینگ اربعین ساخته شده و تا هفته آینده نیز مورد استفاده برای زائران است.

وی با تاکید بر اینکه همه زیرساخت‌ها از جمله آب و برق و گاز در پارکینگ بزرگ برکت مهیا شده است، خاطرنشان کرد: در پارکینگ اربعین (فاز یک و ۲) بیش از ۱۲ آبسردکن جانمایی و راه‌اندازی شده است.

گفتنی است، ظرف یک ماه اخیر ۲ فروشگاه در پارکینگ بزرگ اربعین برای استفاده زائران راه‌اندازی شده است.