لحظه سرقت گازوئیل از پمپ بنزین + فیلم
کد خبر: ۳۱۵۱ | تاریخ انتشار : ۲۷-۱۲-۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

سارقان با خودروی کاروان بیش از ۱۰۰۰ گالن گازوئیل از پمپ بنزین سرقت کردند.

به گزارش ماشین نیوز ؛این سارقان با شگردی خاص و با کک یک دستگاه خودروی کاروان، بیش از ۱۰۰۰ گالن گازوئیل را از مخزن ذخیره سازی زیرزمینی سرقت کردند. بنا به گزارش usatoday، این مقدار گازوئیل در سه روز متوالی و از پمپ بنزین متعلق به یک خانواده در فوکوا اکسپرس واقع در جنوب غربی هوستون تگزاس  به سرقت رفت. بنا به این گزارش تخمین زده می‌شود که حدود ۵ هزار دلار گازوئیل به سرقت رفته باشد.

در ایتدا این خانواده هیچ سرنخی از سرقت انجام شده نداشتند، اما پس از آنکه «جری تایل»، مدیر پمپ بنزین تصاویر مدار بسته را بررسی کرد به یک کاروان مشکوک شد. تایل در گفتگو با رسانه محلی KTRK گفت: «روز اول متوجه شدم که ۳۶۰  گالن گازوئیل مفقود شده است. سپس روز بعد همان اتفاق افتاد؛ بنابراین شروع به رصد دوربین‌ها کردم.»

بنا به این گزارش بیش از ۱۰۰۰ گالن گازوئیل در سه روز متوالی از پمپ بنزین به سرقت رفته بود و هر سه روز همان خودرو در بالای مخزن ذخیره سازی زیرزمینی پارک شده بود. تایل افزود: «روشی که آن‌ها این کار را انجام دادند بسیار زیرکانه بود. آن‌ها این کار را جلوی تعداد زیادی از مردم (مشتریان مختلف) انجام می‌دادند. آن‌ها خودروی خود را روی درب مخزن گذاشته و یک شلنگ وارد مخزن کرده و گازوئیل را می‌مکیدند. آن‌ها هر بار حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه آنجا بودند آنهم در هنگام ترافیک زیاد.»

بنا به گزارش خبرگزاری KRPC هنگامی که سارقان برای چهارمین بار برای سرقت گازوئیل به پمپ بنزین بازگشتند تایل آن‌ها را شناسایی کرد. تایل گفت به محض دیدن خودرو که قصد پارک روی مخزن را داشت از دفتر خارج شد و برای مسافتی آن‌ها را تعقیب کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3151

دیدگاه شما

آخرین اخبار