حذف خودرو‌های مدل F۸ فراری از خط تولید
کد خبر: ۳۱۵۴ | تاریخ انتشار : ۲۷-۱۲-۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

به دلایلی همچون برقی شدن خودروها و رعایت مقررات آلایندگی، خودرو‌های F۸ Tributo و F۸ Spider شرکت فراری دیگر قابل سفارش نیستند.

به گزارش ماشین نیوز ؛۱۱۱۱۵، این تعداد ماشین‌هایی است که فراری در سال ۲۰۲۱ فروخت و به نوعی باعث رکوردشکنی در این شرکت شد. همچنین عرضه مدل‌های مجهز به موتور V۸ فراری نسبت به سال قبل ۳۴.۶ درصد رشد داشته است، بنابراین می‌توان گفت مدل‌هایی مانند F۸ Tributo و Spider تقاضای بالایی داشتند. در واقع، این دو محصول سال گذشته پرفروش‌ترین محصولات این شرکت در اروپا بودند، اما دیگر برای سفارش در دسترس نیستند.

به تازگی Automotive News Europe گزارش کرده مدیر محصول بخش خودرو‌های اسپورت فراری، تصمیم به توقف فروش خودروی F۸ Tributo را تایید کرده است.

هنوز توضیح رسمی درباره این تصمیم ارائه نشده است، اما مدیرعامل فراری Benedetto Vigna، ماه گذشته گفت که این شرکت از “قوی‌ترین کتاب سفارش تاریخ” برخوردار است تا آنجا که تا سال ۲۰۲۳ فراری دارای سفارش است.

خودروی ferrari f8 tributo

طبق جدیدترین گزارش‌ها تحویل مدل ۲۹۶ GTB به مشتریان آغاز شده است. اعتقاد بر این است که مدل‌های پلاگین هیبریدی V۶ موثرتر هستند و جایگزین خانواده F۸‌ها می‌شوند، زیرا حتی برندی مانند فراری نیز باید برای رعایت مقررات سختگیرانه آلایندگی، خودرو‌های خود را برقی و اندازه خودرو‌های خود را کوچک کند. با وجود دو سیلندر کمتر، مدل‌های ۲۹۶ جدید به لطف یک موتور الکتریکی قدرت بیشتری را ارائه می‌دهند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3154

دیدگاه شما

آخرین اخبار