- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

رندر‌های برانکو ون فورد ساخته شد/ تصاویر

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛زمانی که شرکت فورد خودروی برانکو جدیدش را عرضه کرد، صحبت‌هایی وجود داشت که ممکن است یک سری کامل از وسایل نقلیه با برند برانکو ساخته شود.

به گزارش موتور وان، قبلاً نسخه Bronco Sport را دیده بودیم، اما این رندر تازه منتشر شده غیررسمی از طراح سمیر سادیخوف، این خودروی آفرود را با ظاهری بسیار متفاوت نسبت به دیگر نسخه‌های برانکو نشان می‌دهد. خودرو‌های ون در حال حاضر از محبوبیت بسیار زیادی در سراسر جهان برخوردار هستند، پس چرا فورد یک ون آفرود نسازد؟

برداشت سادیخوف از Bronco Van بسیار ساده است و طراحی کلی آن همانطور که باید، برای یک ون مناسب است و با چراغ‌های گرد در جلوی آن شروع می‌شود. خودروی برانکو ون با طیف وسیعی از رنگ‌ها و روکش‌ها به تصویر کشیده شده و اکثر رندر‌ها، ظاهری مدرن را به نمایش می‌گذارند.

رندر‌ ون برانکو

مسلماً به دلیل دارا بودن لاستیک‌های سایز بزرگ و ارتفاع این خودرو، سوار شدن به آن کمی دشوار است، اما طبیعت این نوع خودرو‌ها همین است و در عوض قابلیت‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

خودروی برانکو ون فورد

نکته شایان ذکر این است که همانطور که مشخص است این‌ها فقط رندر‌های ساخته شده‌ای هستند که هنوز شرکت فورد آن‌ها را تایید نکرده است، به همین دلیل خبری از مشخصات فنی از جمله پیشرانه‌ها یا قیمت در دسترس نیست.

خودروی برانکو ون

منبع: باشگاه خبرنگاران