خطیبی ایران‌خودرو را به محبوبیت قبل بازمی‌گرداند
کد خبر: ۳۲۵۴ | تاریخ انتشار : ۰۵-۰۱-۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

در شرایطی که صنعت خودروی کشور به دلیل برخی مشکلات و مسایل مورد انتقاد عامه مردم و مسوولان قرار گرفته، ایران خودرو به دنبال احیای نام خود در میان مردم و جلب رضایتمندی آنان است.

به گزارش ماشین نیوز ؛اواخر سال گذشته بود که رییس جمهوری در بازدید سرزده از شرکت ایران خودرو فرامین هشت گانه ای را برای خودروسازان صادر کرد که بلافاصله کمیته ویژه ای در ایران خودرو برای پیگیری و اجرای سریع این فرمان ها تشکیل شد.
از اولین نتایج و دستاوردهای این کمیته با راهبری مدیرعامل این گروه صنعتی، افزایش گارانتی محصولات از دو سال یا ۴۰ هزار کیلومتر به سه سال یا ۶۰ هزار کیلومتر است.
خطیبی در تازه ترین اظهارات خود، از اجرای پروژه‌های کیفی برای ارتقای کیفیت محصولات نیز خبر داده که یکی از محوری ترین مطالبات مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و آحاد مردم است.
ایران خودرو که در اقدام و عمل به فرامین رییس جمهوری پیشگام شده، هزینه های قابل توجه افزایش گارانتی را برای ایجاد آرامش خاطر در مشتریان و حمایت از آنان را برعهده گرفته است.
بدون تردید، هیات مدیره و سهامداران گروه صنعتی ایران‌خودرو طعم رضایت از ساماندهی و مدیریت بهینه این شرکت در دوره فعلی که به دور از حاشیه و بزرگ‌نمایی است را خواهند چشید.
بنابر اظهارات مدیرعامل ایران‌خودرو، تکمیل خودروهای ناقص و افزایش عرضه به بازار در کنار افزایش بیش از ۵۰ درصدی تولید در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین، از جمله برنامه‌های این شرکت است که به اعتقاد کارشناسان، بازار خودرو را به نفع مشتریان واقعی متحول خواهد کرد.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3254

دیدگاه شما

آخرین اخبار