افزایش سه برابری تولید و ارتقای کیفی محصولات، دستاوردهای سیبا موتور
کد خبر: ۳۲۹۸ | تاریخ انتشار : ۰۷-۰۱-۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیر عامل شرکت سیبا موتور از افزایش تولید دو برابری در سال گذشته و همچنین ارتقای کیفی محصولات، تنوع بخشی به سبد محصولات، جذب نیروی انسانی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ،محمد محمدی مدیرعامل سیبا موتور با تاکید بر اینکه در سال ۱۴۰۰ تولید نسبت به مدت مشابه سال ۹۹، بیش از دو و نیم برابر و فروش بیش از ۳ برابر شد، بیان داشت: در سال گذشته ۷۲۸ دستگاه تولید داشتیم، این در حالی بود که در سال ۹۹ این میزان تولید عددی بالغ بر ۲۸۹ دستگاه بود.
وی با بیان اینکه شرکت های خودروساز تجاری گروه بهمن همیشه رتبه اول را در بحث فروش و خدمات پس از فروش در اختیار دارند، بیان داشت: در کمیته اعطا و لغو نمایندگی سیبا موتور، بحث افزایش تعمیرگاه های مجاز را در دستور قرار داده ایم و آمادگی داریم با هدف کسب رضایت مشتری، با وجود داشتن نمایندگی در شهرستان ها مجدد به متقاضیان دارای شرایط نمایندگی اعطا کنیم.
محمدی همچنین برای ارتقای کیفی محصولات سیبا موتور به ۵ ستاره نیز بیان داشت: با توجه به تمرکز شرکت در تولید محصولات جدید و عرضه آن به بازار، ابتدا باید در ۴ ستاره تثبیت شویم و در آینده برای ۵ ستاره برنامه ریزی خواهیم داشت.
مدیر عامل سیبا موتور پیرامون برنامه تولید محصولات در سال آینده گفت: برنامه داریم که تولید نسبت به سال ۱۴۰۰ دو برابر و فروش نیز از نظر ریالی در سال ۱۴۰۱سه برابر شود.
محمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵ نوع محصول در سیبا موتور تولید می شود و تنها نماینده انحصاری FAWهستیم، تصریح کرد: کشنده جفت محور ۴*۶ و کشنده تک محور ۲*۴ (پر فروش ترین محصول سیبا موتور) محصولاتی است که تا پایان سال ۱۴۰۰ در دستور کار تولید قرار دادیم.
وی همچنین اظهارداشت: شاسی کامیون کمپرسی، کامیون ۶ تن و کامیون ۸ تن نیز از دیگر محصولات تولیدی سیبا موتور برای سال ۱۴۰۰ بود.
گفتنی است سیبا موتور تنها نماینده انحصاری تولید خودروهای نیمه سنگین و سنگین FAW در ایران است. این برند در کشور چین رتبه نخست فروش و صادرات به آمریکا و اروپا را داراست.
مدیر عامل سیبا موتور با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ قرار است ۳ محصول را به بازار معرفی کنیم، گفت: محصول اول کشنده تک محور ۲*۴ است که موتور آن از ۴۲۰ به ۴۶۰ اسب بخار ارتقاء یافته است. همچنین افزوده شدن ترمز دیسکی به چرخ های جلو، مخزن سوخت ۱۰۰۰لیتری، موتور یورو۵ و… نیز دیگر تغییرات خواهد بود که در اردیبهشت ماه برنامه تولید و عرضه آن را مد نظر قرار دادیم؛ دو محصول جدید دیگر در نیمه دوم سال ۱۴۰۱عرضه خواهد شد.
محمدی یادآور شد؛ تا پایان سال ۱۴۰۰ تمام تعهدات تولید خود را انجام دادیم و هیچ تعهد معوقی نداریم.
وی در خصوص افزایش نیروی انسانی شرکت سیبا موتور نیز در سال ۱۴۰۱گفت: با توجه به اینکه در سال آینده تولید شرکت نسبت به سال ۱۴۰۰دو برابر خواهد شد، طبیعتا نیروی انسانی جذب خواهیم کرد، به ویژه آنکه ۳ محصول جدید را برای سال آینده در دستور کار داریم.
محمدی به موضوع برنامه توسعه ای کارخانه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مجوزهای لازم برای ایجاد یک ساختمان اداری برای کارشناسان و ناهار خوری برای سایر پرسنل را دریافت کرده ایم و خاکبرداری از محل مذکور آغاز شده است.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3298

دیدگاه شما

آخرین اخبار