بهبود شاخص رضایت‌مندی از فروشگاه‌های زنجیره ای
کد خبر: ۳۳۳ | تاریخ انتشار : ۰۱-۱۰-۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

عضو کمیسیون عمران مجلس از بهبود شاخص رضایتمندی مردم از فروشگاه‌های زنجیره ای خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛احمد دنیا مالی  درباره عملکرد فروشگاه‌های زنجیره ای در کشور، گفت: به طور طبیعی فراوانی در توزیع و تمرکز بر روی توزیع مناسب کالا می تواند در کاهش قیمت موثر باشد.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مردم انتخابگران خوبی هستند، گفت: در چرخه تولید و توزیع آنچه که مردم انتخاب کنند نشان دهنده رضایت آنها به لحاظ قیمت و کیفیت است.

وی با تاکید بر این که رضایت‌مندی مشتری شاخص مناسبی برای بررسی عملکرد شرکت های زنجیره ای است، افزود: به واسطه عملکرد و ارائه خدمات مناسب از سوی فروشگاه‌های زنجیره ای مراجعه مردم به این فروشگاه‌ها زیاد شده است.

گفتنی است صنعت خرده‌فروشی‌در کشورمان دچار تحولات وسیعی در راستای افزایش بهره‌وری و کارآیی شده است، به نحوی که امروزه مراجعه به‌ فروشگاه های زنجیره‌ای برای تامین کالای مورد نیاز به کاری روزمره و عادی برای تمامی‌ اقشار جامعه تبدیل شده است. عواملی مانند تنوع کالا، قیمت‌های مناسب، دسترسی به مراکز خرید، راحتی خرید و در نهایت جذابیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای مشتریان از نظر بزرگی و طراحی باعث رشد این صنعت و استقبال مردم شده است.

 

منبع: عصر ایران

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=333

دیدگاه شما

آخرین اخبار