ثبت‌نام سرویس مدارس از ۱۴ فروردین
کد خبر: ۳۳۵۵ | تاریخ انتشار : ۱۰-۰۱-۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از ثبت‌نام سرویس مدارس از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: برای سرویس مدارس، جلساتی با تاکسیرانی برگزار شد و آژانس‌های دارای مجوز نیز اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ماشین نیوز ؛کلام‌الله صفری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: صحبتی که با مدیران مدارس و اکثر اولیای دانش‌آموزان داشتیم حاکی از این بود که همگی منتظر بودند که تعلیم و تربیت و روند یاددهی ـ یادگیری به صورت حضوری آغاز شود؛ این امر بسیار مهم با پشت سر گذاشتن تلخی‌های کرونا، عملی شد و این امر مهم توسط وزیر آموزش و پرورش برای مدیران کل آموزش و پرورش ابلاغ شد.

وی ادامه داد: با دریافت این ابلاغ مهم، همه همکاران دست به دست هم دادیم و بسترهایی که برای آغاز  این اقدام مهم لازم بود، انجام شد؛ مدیران مدارس نیز توجیه شدند و آنها با تشکیل جلسات با ارکان مدرسه، آغاز آموزش حضوری را برای تمام معلمان ابلاغ کردند.

صفری با تأکید بر اینکه زیرساخت‌های لازم بررسی شد، افزود: اکیپ‌های متعدد در ستاد، مناطق و نواحی تشکیل دادیم که به صورت سرزده از برخی مدارس بازدید داشتند و مورد خاصی مشاهده نشد.

وی با اشاره به اینکه اولیا و دانش‌آموزان مشتاق شروع آموزش حضوری هستند، گفت: تلخی‌هایی در دوران گذشته بر روند تعلیم و تربیت اثر سو داشته و آسیب‌های جدی به آموزش و پرورش زده است که باعث افت تحصیلی شده است و همه بر همین اساس مشتاق آموزش حضوری هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل درباره سرویس مدارس نیز اظهار کرد: در خصوص سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مشکل خاصی نداریم و جلساتی با سازمان تاکسیرانی برگزار شد و آژانس‌های دارای مجوز اعلام آمادگی کردند. همچنین مدیران مدارس از ۱۴ فروردین نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان که نیاز به سرویس دارند در خدمت آنها هستند.

منبع: فارس

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3355

دیدگاه شما

آخرین اخبار