چالوس و هراز یک طرفه می‌شوند؟
کد خبر: ۳۳۸۵ | تاریخ انتشار : ۱۱-۰۱-۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱ | نسخه چاپی نسخه چاپی

جانشین پلیس راهور انتظامی کشور ضمن تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی از بار بازگشت پرحجم در تمام جاده‌های کشور خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور انتظامی‌ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر با بار بازگشت مسافران نوروزی در تمام جاده‌های کشور مواجه هستیم.

 جانشین پلیس راهور انتظامی کشور که در راستای مدیریت ترافیک در محور چالوس حضور دارد وضعیت ترافیک در محورهای چالوس، هراز و رشت_ قزوین را سنگین ارزیابی کرد و گفت: در سایر محورهای مواصلاتی کشور نیز ترافیک پرحجم و در مقاطعی سنگین گزارش شده است.

 وی در خصوص یک طرفه شدن محورهای مواصلاتی شمالی کشور گفت: با توجه به وضعیت ترافیک سنگین در محور چالوس احتمال دارد این جاده از یک ساعت دیگر یکطرفه شود؛ در خصوص جاده هراز نیز باید وضعیت ترافیک را سنجید و در صورت نیاز این محور نیز یک طرفه خواهد شد.

سردار حسینی از رانندگان درخواست کرد: از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کرده و بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

 جانشین پلیس راهور ناجا، سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت در شانه خاکی راه و حرکات مارپیچ و نمایشی را خط قرمز پلیس دانست و خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راه و راهور ناجا مستقر در جاده‌ها در صورت مواجهه با رانندگانی که این دسته از تخلفات را انجام داده و و سلامتی خود و سایر رانندگان را به خطر بیندازند بدون اغماض برخورد خواهند کرد.

وی گفت: توقیف ۷۲ ساعته خودروهای خطر آفرین از جمله مواردی است که در راستای برخورد با تخلفات حادثه‌ساز اعمال خواهد شد.

منبع: فارس

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3385

دیدگاه شما

آخرین اخبار