جریمه ۱۰۲ هزار خودروی حادثه‌ساز
کد خبر: ۳۳۸۹ | تاریخ انتشار : ۱۱-۰۱-۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی

جانشین پلیس راهور پایتخت از اعمال قانون ۱۰۲ هزار دستگاه خودروی حادثه‌ساز و به پارکینگ رفتن ۲۱۰۰ دستگاه از این خودروها خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور‌ جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از استقرار تیم های کنترل سرعت در سطح معابر و برخورد با تخلفات سرعت خبر داد.

وی ضمن تشریح عملکرد نوروزی پلیس راهور تهران بزرگ در ایام نوروز گفت:۲۱۵۰ دستگاه خودروکه مرتکب تخلفات حادثه ساز شده بودند راهی پارکینگ شدند.

سرهنگ موسوی پور با اشاره به اعمال قانون۱۰۲۴۱۵ دستگاه خودروی دارای تخلفات حادثه ساز و به پارکینگ رفتن ۲۱۵۰ دستگاه از این خودروها اعلام کرد: همکاران بنده در پلیس راهور تهران بزرگ در طرح نوروزی و در تمامی معابر و تقاطع های شهر تهران حضوری چشمگیر و فعال داشتند.

وی ادامه داد: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز تعداد یکصدو دو هزار و چهارصد و پانزده دستگاه از خودروهایی که مرتکب تخلفات حادثه ساز شدند را اعمال قانون کرده اند .

سرهنگ موسوی پور گفت : علاوه بر دوربین های کنترل سرعت ثابت در سطح بزرگراهها تعداد ۵۰ تیم کنترل سرعت لیزرگان هم در جاهایی که نیاز به کنترل سرعت دارند مستقر بوده و نسبت به برخورد با تخلفات سرعت در این نقاط اقدام می‌کنند.

وی افزود: در این مدت تعداد شصت و یک هزار چهارصد و دو دستگاه خودرویی که مرتکب سرعت غیر مجاز شدن اعمال قانون و تعداد دوهزار و صدو پنجاه خودرویی که مرتکب تخلف حادثه ساز شده متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی به رانندگان و مسافرین نوروزی که در سطح معابر تهران مخصوصا در بزرگراه‌ها تردد می نمایند توصیه کرد: توجه کافی و لازم به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی داشته باشند و حتما به تابلوهای هدایت مسیر توجه نموده و به موقع تصمیم گیری لازم را داشته باشند تا شاهد ترددهایی ایمن و حوادث کمتری در سطح معابر باشیم.

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3389

دیدگاه شما

آخرین اخبار