طراحی خودروی Q۶ E-Tron آئودی لو رفت
کد خبر: ۳۴۰۴ | تاریخ انتشار : ۱۳-۰۱-۱۴۰۱ - ۸:۰۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

خودروی Q۶ E-Tron شرکت آئودی که سال بعد عرضه خواهد شد توسط تصاویر جاسوسی جدید شکار شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛در طول یک سال گذشته عکس‌های جاسوسی خودروی Q۶ E-Tron آئودی، اندکی از طراحی این کراس اوور تمام الکتریکی را نشان داد. اما به تازگی چند تصویر جاسوسی بخش جلویی این مدل جدید را بدون هیچ گونه پوشش و استتاری به نمایش گذاشت و طراحی آن را نمایان کرد.

آئودی در این خودرو، از یک جلوپنجره نقره‌ای و دوربین جلو در زیر نشان سیاه آئودی استفاده کرده است. همچنین یک محفظه در سپر، سنسور‌های مختلف خودرو را در خود جای داده است.

اگرچه به نظر می‌رسد که این کراس اوور دارای نورپردازی مشابه E-Tron GT است، اما همانطور که بالاتر نیز گفته شد، این عکس‌های جاسوسی قسمت زیادی از عقب ماشین را نشان نمی‌دهند. البته گفته می‌شود خودروی Q۶ E-Tron دارای یک چراغ عقب با عرض کامل است.

استتار بقیه موارد را پنهان می‌کند و آپشن‌های جانبی و تزئیات در آینده اطلاع رسانی خواهند شد. همچنین شرکت آئودی هیچ جزئیاتی در مورد پیشرانه این کراس اوور فاش نکرده است و تنها مواردی که وجود دارند شایعات است.

خودروی Q۶ E-Tron آئودی

خودروی جدید Q۶ E-Tron آئودی امسال رسما رونمایی خواهد شد و سپس در سال ۲۰۲۳ به فروش خواهد رسید. این شرکت می‌خواهد تا سال ۲۰۲۵، ۲۰ خودروی برقی را به بازار عرضه کند و خودروی Q۶ E-Tron نیز گامی در این راستا است.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3404

دیدگاه شما

آخرین اخبار