- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

تصاویر یکی از نسخه‌های فورد برانکو

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛به تازگی تصاویر جدیدی از یکی از خودرو‌های فورد برانکو منتشر شده است که گفته می‌شود یک سطح تریم جدید نیست و فقط یکی از خودرو‌های این مدل است که فیس لیفت و با پوشش استتار شده است.

ممکن است طرفداران فورد برانکو این وسیله نقلیه را بشناسند. خودروی Beefy Ford Bronco سال گذشته توسط Expedition Vehicle Outfitters و با همکاری Dana Incorporated در میشیگان ساخته شد. در مورد طرح رنگی قرمز، سفید، آبی، باید گفت که این فقط یک طرح تصادفی نیست و ادای احترام شرکت فورد به تیم آفرود راف رایدر در دهه ۱۹۹۰ است.

گزارش شده، سیستم تعلیق کویل‌اور قابل تنظیم، بازو‌های کنترلی ارتقا یافته و میل‌های محرک قوی، جزو تغییرات این مدل است. لاستیک‌ها بدون شک بیشترین توجه را در اینجا به خود جلب می‌کنند، زیرا لاستیک‌های بزرگ ۴۰ اینچی روی این چرخ‌ها واقعا زیبا هستند.

فورد برانکو جدید

خودروی فورد برانکو جدید

فورد برانکو

همچنین خبر رسیده که طبق نامه‌ای که به نمایندگی‌های فورد ارسال شده، شرکت فورد پیکربندی‌های موجود ۹ مدل محبوب خود را در نمایندگی‌ها کاهش خواهد داد. این حرکت “قالب بندی مجدد موجودی” نامیده می‌شود و به این معنی است که همه پیکربندی‌ها در موجودی‌های فروشندگان در دسترس نخواهد بود. مدل‌های تاثیر پذیر در قالب‌بندی مجدد موجودی شامل خودرو‌های Escape، Bronco Sport، Edge، Explorer، Expedition، Ranger، F-۱۵۰، F-۲۵۰، و Mustang است.