- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

فولکس واگن خودروی الکتریکی جدید می‌سازد

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛به تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از یک خودروی فولکس واگن منتشر شده که این خودرو را در حال آزمایش در جاده‌های برفی نشان می‌دهد.

شرکت فولکس واگن در مارس ۲۰۲۱ اعلام کرده بود که نسل بعدی تیگوان با موتور‌های احتراقی و پیشرانه‌های پلاگین هیبریدی عرضه خواهد شد. اما واضح است که این خودرو که در تصویر زیر می‌بینید نسخه‌ای از مدل تیگوان نیست. شاید این خودروساز قصد دارد یک کراس اوور الکتریکی جدید را تولید و روانه بازار کند.

کارشناسان درباره این خودرو جدید می‌گویند، استفاده از بدنه Tiguan Allspace نشان می‌دهد که بر اساس همان پلتفرم MQB به جای معماری اختصاصی MEB ساخته خواهد شد. با این حال، در این مرحله نمی‌توان مطمئن بود، زیرا استفاده از زیرساخت‌های سفارشی خودرو‌های الکتریکی که از قبل موجود هستند، منطقی‌تر است.

خودروی الکتریکی جدید فولکس واگن

لازم به ذکر است که شرکت زیرمجموعه اشکودا گروه فولکس واگن، اخیراً یک کراس اوور الکتریکی کوچکتر از Enyaq را به نمایش گذاشته است و احتمالا در اواخر امسال به عنوان یک کانسپت رسما رونمایی خواهد شد. احتمال می‌رود این خودرو ارتباطی با خودروی مورد بحث ما داشته باشد.

البته، این احتمال نیز وجود دارد که این خودرو مستقیما مربوط به فولکس واگن نباشد و یک خودروی برقی مرتبط با SEAT، Skoda یا Audi است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران