واکنش دادستانی به وضعیت خودروسازی کشور
کد خبر: ۳۴۶۵ | تاریخ انتشار : ۱۴-۰۱-۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

دادستان کل کشور گفت: در صنعت خودروسازی کشور دست های پشت پرده ای وجود دارد که مانع ارتقاء وضعیت خودروسازی کشور می‌شود.

به گزارش ماشین نیوز ؛حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور با تبریک فرا رسیدن سال جدید به همه مردم و قدردانی از آنان در توجه به اقدامات پیشگیرانه و مسائل ایمنی در سفر و ایام نوروز اظهار کرد: از خداوند متعال به خجستگی ایام عزیز ماه مبارک رمضان طلب مغفرت و موفقیت و صحت و سلامت برای همه مردم ایران دارم.

وی گفت: بحمدالله با همکاری مردم و مسئولان محترم ایام نوروز خوبی را سپری کرده و مشکل امنیتی و مسئله خاصی را نداشتیم و تنها آمار و ارقام تصادفات در مسافرت‌های مردمی بود که کام همه را تلخ کرد.

دادستان کل کشور در خصوص کیفیت خودرو های کشور و نیز تصادفات جاده ای تصریح کرد: در این خصوص در اواخر سال گذشته جلسه ای با وزیر محترم صمت داشته و مطالب و تذکرات خود را مطرح و بر نکات مورد نظر خود در افزایش کیفیت خودروها تاکید داشتیم. بر اساس وظیفه دستگاه قضایی و صیانت از حقوق عامه به این موضوع توجه داشته و از باب نظارت بر این مسئله اقدامات خود را دنبال خواهیم کرد. امیدواریم در سال جدید این معضل جدی توسط مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی برطرف شود.
وی با بیان اینکه در صنعت خودروسازی کشور دست های پشت پرده ای وجود دارد که مانع ارتقاء وضعیت خودروسازی کشور می‌شود گفت: ان شاءالله در سال جدید قطعه سازان و خودروسازان کشور بتوانند به درستی به وظایف خود عمل کنند و در جهت استانداردسازی و بهبود کیفیت خودروهای تولیدی گام‌های موثری بردارند.

دادستان کل کشور ادامه داد: متاسفانه در گذشته شاهد کم کاری هایی در این زمینه بوده ایم که ان شاءالله با قول هایی که دولت محترم در این خصوص داده است شاهد افزایش کیفیت خودروها باشیم.

منبع: ایسنا

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3465

دیدگاه شما

آخرین اخبار