- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

خودروهای برقی سایپا در کانون توجه مردم

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛نمایشگاه تحول صنعت خودرو که از روز گذشته افتتاح شده و تا ۲۶ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران، برپا است، فرصتی را فراهم کرده است که گروه خودروسازی سایپا محصولات جدید، به روز،‌ مدرن و با کیفیت خود را به نمایش بگذارد.

در این نمایشگاه گروه خودروسازی سایپا ۱۵ محصول ارایه کرده است. در این نمایشگاه گروه خودروسازی سایپا خودروی برقی آریا (در قالب نمایش تصویری و معرفی تغییرات قوای محرکه و داشبورد)، خودروی هیبرید R9 و (EV-R)  SL 03(برند لوکس دیپال زیرمجموعه شرکت چانگان)، E-STAR و EADO (دو محصول شرکت چانگان)، خودروSINOGOLD و نمونه تحقیقاتی اطلس برقی را در معرض دید عموم قرار داده است.

همچنین در نمایشگاه یاد شده ضمن نمایش خودروهای سهند، شاهین اتوماتیک، ساینا دوگانه‌سوز، کوییکGX و اطلس، مردم می‌توانند خودروهای وارداتی غیربرقی که شامل DL5 و انواع چانگان‌های ۱۵CS، ۵۵CS و CS35 پلاس است را از نزدیک ببینند.

در این نمایشگاه،‌ رویداد آموزش و نشست‌های تخصصی با محوریت خودروهای برقی برگزار و فرصت‌های نوآوری و فناوری که گروه سایپا به دست آورده است، ارایه می‌شود. همچنین در راستای رفع چالش‌ها، بهبود خودروهای تولید داخل و جلب رضایت حداکثری مشتریان،‌ از بازدیدکنندگان نظرسنجی می‌شود و قطعا نتایج این امر می‌تواند به توسعه صنعت خودرو، کمک قابل توجهی کند.

گفتنی است این نمایشگاه با محوریت تحول در صنعت خودرو و معرفی آخرین دستاوردهای این صنعت و تمرکز بر روی فناوری‌های نوین نظیر خودروهای برقی، محصولات متصل و… برگزار شده است. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی با آخرین تحولات صنعت خودرو و محصولات جدید این صنعت است. بازدیدکنندگان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه، اطلاعات خود را در مورد صنعت خودرو افزایش دهند و محصولات جدید این صنعت را از نزدیک ببینند.