تصادف مرگبار در جاده قدیم دماوند
کد خبر: ۳۷۲۱ | تاریخ انتشار : ۱۹-۰۱-۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک و مصدومیت دو نفر در پی تصادف خودرو و کامیون در جاده قدیم دماوند خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١:٢٩ بامداد روز جاری یک مورد حادثه تصادف در جاده قدیم دماوند به سمت جاجرود به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن ایستگاه شماره ٢۶ به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: محل حادثه دقیقا حوالی بزرگراه تهران-پردیس بود. وقتی که نیروها به محل رسیدند، مشاهده کردند یک دستگاه خودرو پژو ٢٠۶ با سه نفر سرنشین که یک خانم و دو آقای جوان بودند، با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرده و در محل متوقف است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه پیش از رسیدن آتش نشانان هر سه نفر از خودرو خارج شده بودند، گفت: مشخص نیست که کدام یک از سرنشینان راننده خودرو بود. با حضور عوامل اورژانس متاسفانه مشخص شد که خانم جوان جان خود را از دست داده است و دو نفر دیگر هم به‌شدت دچار مصدومیت شده‌اند.

ملکی در پایان اظهارکرد: عوامل راهور نیز در محل حضور داشتند. در نهایت محل حادثه برای بررسی علت به پلیس راهور تحویل داده شد و ساعت ٢:١۵ دقیقه عملیات به پایان رسید.

برچسب ها:, , , , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3721

دیدگاه شما

آخرین اخبار