- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

بلندترین خودروی مینی با جکوزی اختصاصی!

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛ این مینی کوپر که S XXL نام دارد در ابتدا یک خودروی تبلیغاتی برای المپیک ۲۰۰۴ آتن بود. این خودروی مفهموی تقریبا دو دهه است که وجود دارد، اما مینی برخی از جزئیات ضروری مربوط به طراحی را در خودروی خود حذف کرده است.

1

طبق گفته این شرکت S XXL توسط یک مربی متخصص مستقر در لس آنجلس ساخته شده است. هزینه زیادی که طراحی این خودرو در برداشته بسیار تعجب برانگیز است. با توجه به طول زیاد این خودرو، مینی یک محور سوم در عقب خودرو تعبیه کرده است و با این کار S XXL را به رقیب G-Wagon ترسناک ۶×۶ تبدیل کرده است. تیم طراحی تصمیم گرفتند این خودرو را با کیت تنظیم جان کوپر ورکز برای دینامیک هندلینگ واضح‌تر که به احتمال زیاد به شدت به آن نیاز دارد، تطبیق دهند.

2

علاوه بر ساختار جالب این خودرو، برجسته‌ترین ویژگی این لیموزین راحتی آن است. S XXL شامل یک تلویزیون صفحه تخت، دستگاه پخش DVD و تلفن داخلی برای برقراری ارتباط با راننده‌ می‌باشد. طراحی جکوزی در این لیموزین امکانات رفاهی آن را تکمیل می‌کند. این جکوزی به اندازه دو نفر گنجایش دارد و یک سقف نیز برای پوشش دارد که قابل جدا شدن است.

4

مینی پس از بهره گیری از خودروی جالب خود در المپیک، از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در بازار‌های اروپا و آسیا استفاده کرد. مدتی است که خبری از این خودروی عجیب به گوش نمی‌رسد و ما امیدواریم که این شرکت بهتر از تولیدکنندگان دیگر از خودروی مفهومی خود مراقبت کند.

5

6

7

8

منبع: عصر ایران