- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

رندر جدید خودروی BMW M۳ CS ۲۰۲۳ را فاش شد

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛شرکت BMW در حال توسعه یک نسخه M۳ است که مصرف انرژی را کاهش می‌دهد و تاکنون شایعات زیادی را نیز به دنبال داشته است.

در همین راستا، به تازگی یک رندر جدید و غیررسمی از Motor.es منتشر شده که پوشش استتاری این خودرو را حذف کرده تا مشخص شود خودروی BMW M۳ CS جدید، در زمان عرضه چه شکلی خواهد بود.

این سدان دارای جلوپنجره بزرگی است. شایعه شده است که خودروی M۳ CS بی ام و، چراغ‌های جلوی M را به عنوان تجهیزات استاندارد دریافت می‌کند. اما چیزی که استاندارد نخواهد بود، دیفرانسیل عقب بودن آن است.

آخرین اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که شرکت بی ام و، نسخه M۳ CS را با سیستم چهارچرخ محرک xDrive و گیربکس اتوماتیک عرضه خواهد کرد.

رندر جدید خودروی BMW M۳ CS ۲۰۲۳

ظاهراً این سدان با استفاده از موتور ۶ سیلندر خطی ۳.۰ لیتری توئین توربوشارژ، ۵۴۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. این سدان همچنین از قطعات فیبر کربنی زیادی بهره خواهد برد تا به کاهش وزن آن برای بهبود عملکرد، کمک کند.

خودروی BMW M۳ CS ۲۰۲۳

هنوز مشخص نیست که بی ام و، چه زمانی این خودروی جدید را معرفی می‌کند، اما برخی شایعات نشان می‌دهند که تولید آن در مارس ۲۰۲۳ آغاز می‌شود. همچنین هنوز معلوم نیست که چه تعداد از این خودرو تولید خواهد شد.