- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

طراحی ظاهری خودروی الکتریکی شیائومی لو رفت

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛شیائومی پتنت ماژول‌های دوربین با زاویه دید عریض را که برای خودرو‌های الکتریکی طراحی شده‌اند، دریافت می‌کند.حق اختراع این ماژول‌ها، اواخر سال گذشته برای خودرو‌های الکتریکی شیائومی ثبت شد. سیستم دوربین این پتنت، دارای تصاویری با زاویه دید عریض و چندین ماژول است.

  خودروی الکتریکی شیائومی، آینه‌های جانبی نمایان سنتی را حذف می‌کند تا بردی بهتر داشته باشد. این خودروی الکتریکی در جلو دارای طراحی آیرودینامیک است در حالی که انتظار می‌رود پلتفرم خودرو توسط خود شیائومی هدایت شود.

دوربین‌ها در بالای خودرو شامل سه سنسور هستند که دید جامعی از محیط را به کاربران ارائه می‌دهند. پیکربندی دوربین به حذف نقاط کور و افزایش ایمنی کلی کمک می‌کند. افزون بر این ثبت اختراع دوربین شیائومی با ارائه نمای کامل از خودروی اطراف در حین رانندگی به بهبود تجربه رانندگی کمک می‌کند.

دریافت ماژول دوربین برای خودرو الکتریکی

پتنت جدید به لیست طولانی اختراعات خودرو‌های شیائومی در منطقه ۸۰۰ نفری می‌پیوندد. انتظار می‌رود، شیائومی وقتی اولین خودروی برقی خود را عرضه کرد، از لحاظ قیمت با دیگر شرکت‌های بزرگ خودروسازی رقابت کند و در مقایسه با مدل‌های فعلی به خوبی ظاهر شود. براساس گزارش‌ها، اختراع فعلی خودروی الکتریکی شیائومی در حال حاضر صد‌ها میلیون دلار ارزش دارد.

گفتنی است که تاریخ عرضه این خودروی الکتریکی هنوز مشخص نیست. اما اسناد ثبت اختراع جزئیات طرح SUV یا سدان را با برخی اصلاحات نشان می‌دهد.