تلاش خودروساز کره‌ ای برای مقابله با کمبود تراشه
کد خبر: ۴۰۰ | تاریخ انتشار : ۲۰-۱۰-۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

با ادامه بحران کمبود تراشه در جهان، خودروساز کره‌ ای روشی را برای عبور از این چالش پیدا کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛شرکت هیوندای برای جلوگیری از بروز مجدد بحران کمبود جهانی تراشه راهکاری پیدا کرد. اثرات کمبود تراشه بر صنایع خاص از جمله بازار خودرو در دراز مدت نیز باقی خواهد ماند.

 مقابله با کمبود تراشه به یک تلاش جهانی تبدیل شده و کارخانه‌ها و شرکت‌های معتبر بی وقفه روی بهبود ظرفیت تولید کار می‌کنند؛ البته سایر دستگاه‌ها نیز در تلاش هستند راهی برای کاهش اختلال بیابند. خودروسازان به شدت از کمبود تراشه آسیب دیده و اغلب به خاطر پایبندی به رویکرد قدیمی شان سرزنش شده اند. اکثر سازندگان خودرو هنوز هم از تراشه‌های قدیمی استفاده می‌کنند.

بازار خودرو

با ادامه روند کنونی شرکت‌های خودروسازی در حال بررسی انواع رویکرد‌ها برای جلوگیری از تکرار بحران مشابه هستند. شرکت هیوندای به دنبال یک استراتژی جدید برای رفع کمبود تراشه است. این شرکت کره‌ای قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد تراشه‌های خود را تولید کند؛ در نمایشگاه CES، مدیر عملیات هیوندای موتور و رئیس واحد آمریکای شمالی این موضوع را تایید کرد. به گفته او هیوندای قصد دارد اتکای خود به تامین‌کنندگان را کاهش دهد؛ به احتمال زیاد، هیوندای با یک شرکت فناوری همکاری خواهد کرد.

شرکت هیوندای

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=400

دیدگاه شما

آخرین اخبار