- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

فروش اقساطی X33 AT Excellent Sport

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛این خودرو محبوب، تاکنون در چهار نسل روانه بازار کشورمان شده است. X33 AT Excellent Sport جدیدترین نسخه از این خودزو است که از سنسورهای دنده عقب، گارد محافظ سپر جلو و عقب، رکاب جانبی و تودوزی چرم قهوه ای بهره می برد. شرکت مدیران خودرو در تازه ترین بخشنامه فروش خود، شرایط فروش ویژه ای برای X33 AT Excellent Sport در نظر گرفته است. در این شرایط فروش که ویژه ماه مبارک رمضان است، خودرو X33 AT Excellent Sport در دو طرح عادی و جایگزینی عرضه می گردد.

در طرح عادی، این خودرو با دو مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ قابل خریداری است. حداقل و حداکثر پیش پرداخت برای مدل های ۱۴۰۰، به ترتیب، ۲۵ و ۷۵ درصد و برای مدل های ۱۴۰۱، به ترتیب، ۳۵ و ۶۵ درصد تعیین شده است. قیمت مصوب خودرو چه برای مدل های ۱۴۰۰ و چه ۱۴۰۱، به صورت نقدی به ۶,۸۱۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال می رسد و تنها تفاوت این دو مدل، در مقدار پیش پرداخت آنهاست. اقساط این خودروها از ۱۲ تا ۶۰ ماهه متغیر است و این تسهیلات با نرخ سود ۲۱ درصد ارائه می گردد. سود انصراف و سود تاخیر هم در این طرح، ۱۲ درصد تعیین شده است. خودروها در هر دو مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، ظرف مدت ۴۵ روز کاری تحویل خریداران داده می شوند.

در طرح جایگزینی نیز می توان خودرو X33 AT Excellent Sport را با مدل ۱۴۰۱ و با پیش پرداخت ۲۵ درصد تا حداکثر ۷۵ درصد، به همان قیمت طرح عادی خریداری کرد. نرخ سود تسهیلات طرح جایگزینی همچون طرح عادی ۲۱ درصد است و خودروها در اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه تحویل خریداران می شوند. مالکان کلیه محصولات شرکت مدیران خودرو که سال تولید آنها مربوط به ۱۳۹۰ به بعد باشد، مجاز به شرکت در طرح جایگزینی اند. موعد تحویل خودروها در این طرح نیز ۴۵ روز کاری تعیین شده است.