تویوتا پرجستجوترین خودروساز دنیا شد
کد خبر: ۴۰۶ | تاریخ انتشار : ۲۰-۱۰-۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی
در سال ۲۰۲۱؛

شرکت تویوتا در گوگل به عنوان پرجستجوترین برند خودروی جهان در سال ۲۰۲۱ شناخته شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛چه بخواهید ماشین بخرید یا فقط بخواهید اطلاعاتی را درباره خودرو‌ها و تصاویر آن‌ها کسب کنید، گوگل جزو اولین جا‌هایی است که به آن مراجعه می‌کنید. به همین دلیل این موتور جستجو بهترین معیار برای بررسی اینکه کدام شرکت خودروساز در کشور‌های مختلف محبوب‌ترین است در نظر گرفته می‌شود.

برای سال ۲۰۲۱، شرکت تویوتا به عنوان پرجستجوترین برند خودرو در کل دنیا شناخته شد. این برند پرجستجو‌ترین برند خودرو در ۴۷ کشور از ۱۵۴ کشور بود که ۳۱ درصد از کل جستجوها را به خود اختصاص داد. بی ام‌ و با اول شدن در ۲۹ منطقه در رتبه دوم قرار گرفت و مرسدس بنز با برتری در ۲۳ کشور، رتبه سوم را از آن خود کرد.

جالب اینجا است که سه خودروساز فوق الذکر در چهار سال گذشته مدام جایگاه شان تغییر یافته و اکثرا بی ام و و تویوتا برای مقام اول با هم در حال رقابت بوده اند. شایان ذکر است، بی‌ ام‌ و در ۱۱۸ کشور دنیا در سال ۲۰۱۹ برند پرجستجو بوده است.

آمار جستجوهای خودروسازهای دنیا

جالب است بدانید برای اولین بار، شرکت تسلا در سال ۲۰۲۱ به این رتبه بندی پیوسته است. این سازنده آمریکایی خودرو‌های الکتریکی تبدیل به برترین برند خودرویی (در جستجو‌ها) در هنگ کنگ، ماکائو، سنگاپور و چین شده است. همچنین در اتریش، باهاما، بوتسوانا، کنگو، کرواسی، فنلاند، گینه، ایسلند، کویت، ماداگاسکار، مالت، نروژ، فلسطین، رواندا، آفریقای جنوبی، کره جنوبی، سوریه، آمریکا و یمن نیز در جایگاه دوم یا سوم قرار گرفته است.

آمار پرجستجوترین خودروسازهای دنیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=406

دیدگاه شما

آخرین اخبار