معرفی کانسپت جدید جنسیس برای عصر خودرو‌های برقی
کد خبر: ۴۰۹۱ | تاریخ انتشار : ۲۷-۰۱-۱۴۰۱ - ۷:۴۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

کانسپت Genesis X Speedium Coupe پیش‌نمایشی از طراحی‌های آینده خودرو‌های الکتریکی جنسیس است.

به گزارش ماشین نیوز ؛جنسیس کانسپت جدیدی را معرفی کرده است که پیش‌نمایش و ظاهر خودرو‌های الکتریکی آینده این شرکت را نشان می‌دهد. این کانسپت که Genesis X Speedium Coupe نامیده می‌شود، تکاملی از کانسپت قبلی جنسیس در سال گذشته است، اما برای عصر خودرو‌های الکتریکی.

طبق اعلام این شرکت خودروساز لوکس کره ای، کانسپت اسپیدیوم کوپه از یک تمرین طراحی آزاد بر اساس کانسپت جنسیس X متولد شد. شایان ذکر است، هنوز فاش نشده است که آیا خودروی کانسپت جنسیس X اسپیدیوم پیش نمایشی از یک مدل EV اسپرت در آینده است یا خیر.

برخلاف کانسپت قبلی، خودروی جنسیس X اسپیدیوم کوپه دارای جلوپنجره بسته است. همچنین رویکرد مینیمالیستی در طراحی این خودرو همچنان برجسته است.

کانسپت جدید جنسیس

به گفته این شرکت، نام Speedium از پیست مسابقه‌ای در شهر Inje کره جنوبی الهام گرفته شده است.

لوک دانکرولکه مدیر ارشد خلاقیت جنسیس، این ابتکار را رهبری می‌کند. او درباره این خودرو گفت: این یک خودروی نمایشی نیست، بلکه نگاهی به فرآیند‌های طراحی ما است، در حالی که ما ایده‌هایی را برای موج بعدی خودرو‌های الکتریکی کشف می‌کنیم.

به طور تصادفی، رونمایی از کانسپت جنسیس X اسپیدیوم کوپه، با اعلام این خبر که خودروی الکتریکی GV۷۰ جنسیس، اولین خودروی تولید شده این شرکت در ایالات متحده خواهد بود، همزمان شد. قرار است تولید این خودرو در دسامبر ۲۰۲۲ در آلاباما آغاز شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=4091

دیدگاه شما

آخرین اخبار