آمادگی کارگران سایپا برای افزایش تولید خودرو
کد خبر: ۴۲۰۶ | تاریخ انتشار : ۲۹-۰۱-۱۴۰۱ - ۷:۲۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست دوستانه با کارگران مشکلات و چالش های آنها را شنید و تاکید کرد که در سال جاری تمام بخش ها باید با تمام قوا و توان خود حرکت کنند تا بتوان سیاست ها و اهداف تعیین شده برای این مجموعه را محقق کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛محمدعلی تیموری شب گذشته در ضیافت افطار با کارگران در خط تولید، نقطه نظرات و چالش های که این گروه در مسیر تولید دارد را شنید و دستور حل مشکلات را صادر کرد.

در این میان از کارگران خطوط تولید خواسته شد که با تمام ظرفیت، قوا و توان خود حرکت کنند تا بتوان سیاست ها و اهداف تعیین شده دولت سیزدهم برای این مجموعه را محقق کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در سال جاری و با توجه به ۸ فرمان ابلاغ شده از سوی رئیس جمهور در تاریخ ۱۱ اسفند این مجموعه باید تا پایان سال جاری ۶۵۰ هزار دستگاه خودرو تولید کند، گفت: گروه خودروسازی سایپا مانند یک خانواده بزرگ است که باید برای یک هدف تلاش کند، مهم ترین هدف این است که مردم ایران، با شرایط بهتر و به دور از فضای واسطه گری و دلالی بتوانند خودروهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

او افزود: برای آنکه هدف یاد شده در سال جاری محقق شود و تولید متناسب با تقاضای بازار باشد، تمام بخش های سایپا باید همراهی کنند و هیچ کوتاهی و قصوری پذیرفتنی نیست.

تیموری تاکیدکرد: در سال جاری افزایش کیفیت خودروها مدنظر قرار گرفته است و در این خصوص ضرورت دارد تامین کنندگان قطعه و کارگران خطوط تولید توجه لازم را داشته باشند.

در این میان کارگران خطوط تولید برای افزایش تولید، رشد کیفی خودروها و تحقق اهداف ترسیم شده گروه خودروسازی سایپا، اعلام آمادگی کردند.

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=4206

دیدگاه شما

آخرین اخبار