- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

ارتقاء ازنوم پالادیوم به ۸۵۰ اسب بخار

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛ازنوم پالادیوم شبیه هیچ خودروی دیگری در جهان نیست؛ زیر کاپوت این خودرو یک موتور ۵.۷ لیتری Hemi V۸ با توربوشارژر دوقلو، قرار دارد؛ قرار است فقط ۱۰ نسخه از این خودرو ساخته شود، اما یکی از آن‌ها کمی قوی‌تر از سایر نسخه هاست.

ظاهراً یک خریدار تصمیم گرفته است این خودرو که ۷۰۰ اسب بخار دارد را ارتقاء دهد؛ به جای موتور ۵.۷ لیتری، آزنوم یک موتور با پتانسیل بیشتر به نام موتور ۶.۴ لیتری Hemi V۸ به دست خواهد آورد. در تریم موجود، این موتور ۴۱۰ اسب بخار تولید می‌کند.

مانند موتور ۵.۷ لیتری، این آسیاب ۶.۴ لیتری دارای یک جفت موتور توربوشارژر است که می تواند ۸۵۰ اسب بخار قدرت تولید کند و از طریق یک سیستم تمام چرخ متحرک حرکت کند.

پالادیوم بسیار قدرتمند است، اما وزن بسیار سنگینی را نیز تحمل می‌کند. حداکثر سرعت ۲۴۹ کیلومتر در ساعت است و سیستم تعلیق کمی پایین‌تر با ترمز‌های عظیم ۱۷.۷ اینچی جلو به کنترل آن  کمک می‌کند.

پالادیوم از ستون ها یک پیکاپ رام استفاده می‌کند، فضای داخلی با انواع چرم و چوب پوشانده شده است و سرنشینان صندلی عقب از تجربه لیموزین با کنترل‌های مختلف در نوک انگشتان خود لذت می‌برند. این خودرو با قیمتی نزدیک به ۱.۵ میلیون دلار عرضه خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران