- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

کانسپت آئودی Urbansphere امروز معرفی شد

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛اگرچه نمایشگاه خودرو پکن به دلیل افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا به تعویق افتاده، آئودی همچنان در حال رونمایی از کانسپت جدید خود است که قرار بود در چین ظاهر شود. در حالی که کانسپت‌های قبلی شکل یک رودستر دو سرنشینه و یک سدان متحرک را داشتند، به نظر می‌رسد که این خودرو جدید شبیه به مینی‌ون باشد.

 این خودرو جادارترین کابین را در بین هر مدل آئودی تا به امروز خواهد داشت، بهترین کابین تا به امروز Q۶ سه ردیفه بوده که این خودرو این گونه طراحی شده است.

 با عدم وجود فرمان، فضای داخلی به طرز چشمگیری جادار است. با توجه به آنچه تاکنون در تصاویر تیزر دیده‌ایم، این خودرو دارای در‌ب‌هایی است که امکان دسترسی به کابینی مانند سالن با انبوهی از فضای پا را فراهم می‌کند.

همانند کانسپت‌های Skysphere و Grandsphere، Urbansphere جدید چیزی بیش از یک کانسپت شیک است، زیرا در سال‌های آینده نشانه‌های طراحی توسط خودرو‌های تولیدی اتخاذ خواهد شد. سومین کانسپت “کره ای” که کاملاً با یک پیشرانه الکتریکی طراحی شده، دارای یک کف کاملاً صاف، برآمدگی‌های کوتاه و فاصله بین دو محور بلند است.

داخل کابین این خودرو، صفحه‌های تعبیه‌شده در پشتی صندلی‌های جلو، یک کنسول مرکزی رو به بالا برای سرنشینان عقب و یک صفحه نمایش/پروژکتوری که به‌عنوان پشت آمپری دیجیتال و سرگرمی اطلاعاتی عمل می‌کند، وجود دارد؛ آئودی Urbansphere را به عنوان یک خودرو مفهومی چهار نفره با صندلی‌های عقب مجزا و برخی از پیچیده‌ترین نورپردازی‌های محیطی که تاکنون دیده‌ایم، توسعه داده است.

باید دید که آیا این شرکت از مفهوم جدید براق خود به عنوان مینی ون یاد می‌کند یا تیم بازاریابی اصطلاح دیگری را ارائه کرده است.