بلایی که تسلا تا ۲۰۲۴ سر خودروها می‌آورد!
کد خبر: ۴۴۱۲ | تاریخ انتشار : ۰۴-۰۲-۱۴۰۱ - ۷:۴۹ | نسخه چاپی نسخه چاپی

ایلان ماسک گفت: خودروها تا سال ۲۰۲۴ بدون فرمان یا پدال تولید خواهند شد و غول خودروسازی در سال آینده رویداد اختصاصی برای معرفی آن‌ها برگزار می‌کند.

به گزارش ماشین نیوز ؛ایلان ماسک در جلسه اعلام درآمد تسلا، درباره چشم‌انداز این شرکت و روبو تاکسی خودران صحبت کرد. به گفته ماسک، این دستگاه‌ها تا سال ۲۰۲۴ بدون فرمان یا پدال تولید خواهند شد و غول خودروسازی در سال آینده رویداد اختصاصی برای معرفی آن‌ها برگزار می‌کند.

به گفته Business Insider، ماسک در گفته‌های تاکید داشت که این خودرو فاقد فرمان یا پدال خواهد بود، زیرا کاملا برای قابلیت‌های خودران بهینه شده است. ماسک در ادامه همچنین توضیح داد:

«این دستگاه اساسا به گونه‌ای بهینه شده است که بر هر واحدی، کمترین هزینه ممکن به دست خواهد آمد. فکر می‌کنم این واقعا یک محرک بزرگ برای رشد تسلا خواهد بود.»

هنگامی که از ماسک برای ارائه جزئیات بیشتری در مورد روبو تاکسی سوال شد، او اشاره کرد که تسلا ممکن است قصد داشته باشد در سال آینده، رویدادی را برای بررسی جزئیات بیشتر دستگاه خود برگزار کند.

در چند وقت گذشته، ماسک اشارات بسیار زیادی به روبو تاکسی کرده است. به عنوان مثال، چند هفته پیش در جریان مراسم افتتاحیه کارخانه گیگافکتوری تسلا، ماسک به یک نوع روبو تاکسی بسیار آینده‌نگرانه اشاره کرده بود، اما جزئیات یا توضیحات بیشتری در این باره ارائه نکرد. با این وجود، حالا اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها توسط ماسک ارائه شده است.

با افتتاح گیگافکتوری‌های بیشتر، امکانات تسلا برای تولید در طول چند سال گذشته رشد کرده است. با این وجود، باید اشاره کرد که روبو تاکسی نوعی طراحی جدید است و پیش از عرضه به بازار، باید آزمایش‌های سنگینی را پشت سر بگذارد. به همین، باید دید ادعا‌های ایلان ماسک برای چند سال آینده تا چه اندازه صحت دارند.

مدیرعامل تسلا در جریان رویداد اعلام درآمد خود با سرمایه‌گذاران، همچنین اعلام کرده بود که این شرکت بیش از ۱.۵ میلیون دستگاه خودرو جدید تولید خواهد کرد و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، رشد ۶۰ درصدی فروش را تجربه خواهد کرد. همچنین درآمد غول خودروسازی، بالاتر از میزان پیش‌بینی شده توسط تحلیلگران (۱۷.۸۰ میلیارد دلار) ۱۸.۷۶ میلیارد دلار اعلام شده است.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=4412

دیدگاه شما

آخرین اخبار