- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

مجمع عمومی عادی شرکت لیزینگ خودرو غدیر برگزار شد

به گزارش ماشین نیوز  ،در این مجمع که روزچهارشنبه ۲۴ فروردین ماه امسال در سالن ساپکو و به صورت برخط و حضوری برگزار گردید، گزارش‌های مالی سالانه و خلاصه عملکرد هیات‌مدیره به نمایندگان سهامداران ارائه شد.

مرتضی ادیبی، مدیرعامل شرکت ضمن تشکر از مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و اعضای هیات مدیره و سهامداران، به ارائه گزارش عملکرد شرکت و تشریح برنامه های آینده آن پرداخت.

وی اظهار داشت : ورود به بازار مسکن و توسعه فعالیت ها در بازارهای مختلف از جمله حضور فعال در بخش های تجهیزات و لوازم پزشکی ، لوازم خانگی و کالای دیجیتال ، قطعات یدکی خودرو و سایر موارد ازاهداف مهم شرکت است.

به گفته وی امسال اصلاح ساختار سرمایه درجهت افزایش میزان تسهیلات در دستور کار قرار گرفته است. ادیبی افزود: فعالیت های بازاریابی شرکت،گسترده تر شده است و در سال جدید اتفاق های خوبی در راه است.

مدیرعامل شرکت لیزینگ خودرو غدیر اضافه کرد: زیرساخت های الکترونیکی، با توجه به الزامات بانک مرکزی، بهبود پیدا کرده تا بخشی از روند اعطای تسهیلات از طریق سیستم الکترونیکی پیش برود و در این زمینه شاهد رضایتمندی مشتریان باشیم. در موضوع نظام اعتبارسنجی نیز اقداماتی صورت گرفته تا با بهبودآن ، ضمن کاهش معوقات ، با امنیت خاطر بیشتری تسهیلات پرداخت کنیم.

ادیبی با اشاره به مذاکرات متعدد انجام شده با شرکت های مختلف، از انعقاد قراردادهای جدید خبرداد و اعلام کرد: تاکنون با دو شرکت قراردادهایی منعقد شده است و پیش نویس قراردادهای دیگر آماده شده که به زودی به امضا خواهد رسید.

در ادامه ، پس از قرائت گزارش بازرس قانونی، حسابرس مستقل و نیز گزارش فعالیت هیات مدیره، دستورات مجمع و صورتهای مالی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و مبلغ تقسیم سود،۱۰۰ ریال به ازای هر سهم مورد موافقت سهامداران قرار گرفت.