- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

تقدیر نماینده مجلس از برنامه های ایران خودرو

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛رحمت الله فیروزی پوربادی در خصوص دستور رییس جمهور مبنی بر نوسازی حداقل ۲۰ هزار دستگاه از ناوگان حمل و نقل باری و مسافری و جایگزینی آنها با خودروهای با کیفیت اظهار داشت: نگاه مجلس ضمن تاکید بر تقویت تولید داخل، جلب رضایت مردم و صاحبان مشاغل از کیفیت، ایمنی و قیمت خودروهای تولید داخل اعم از باری و مسافری است. در غیر این صورت باید مسیر واردات را هموار کرد تا مردم راه انتخابی برای خرید خودروی مد نظر خود داشته باشند.

وی درباره برنامه های گروه صنعتی ایران خودرو در سال جاری نظیر افزایش حدود ۶۰ درصدی تولید، افزایش گارانتی محصولات، توسعه محصول و عرضه محصولات جدید که قرار است در راستای تحقق هشت فرمان صادر شده از سوی رییس جمهور اجرایی شود، گفت: شرکت ایران خودرو برنامه های خوبی را تدارک دیده و اگر این اقدامات اثربخش و همراه با ضمانت اجرا باشند رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به عملکرد وزیر صمت در صنعت خودرو عنوان کرد: وزیر صمت تلاش های خوبی برای حل مشکلات صنعت خودرو انجام داده و امیدواریم در ادامه راه موفق به تحقق اهداف خود شوند.