فراخوان فورد برای به علت نقص فنی
کد خبر: ۴۴۴۰ | تاریخ انتشار : ۰۴-۰۲-۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی

شرکت فورد موتور آمریکا اعلام کرد که بیش از ۶۵۰ هزار وانت و خودروی شاسی بلند خود را به علت نقص فنی در بازوهای برف پاک کن آنها که ممکن است بشکنند و از کار بیفتند، فراخوان خواهد کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛این فراخوان شامل برخی از خودروهای F-150 مدل ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱، Expedition، Super Duty F-250 مدل ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲، F-350، F-450، F-550 و Lincoln Navigator مدل ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ می شود.

بر اساس اسناد ارسال شده توسط اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا، شیشه جلوی وسایل نقلیه مذکور به بازوی برف پاک‌کنی مجهز شده‌اند که برای ارتفاع صحیح تنظیم نشده‌اند.

این مشکل می تواند باعث شود که اتصال بازو هنگام استفاده از برخی موتورهای برف پاک کن با گشتاور بالا از بین برود و خطر تصادف را افزایش دهد.

تا تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۲، فورد ۲۵۷ گزارش از کار نکردن یا جدا شدن بازوهای برف پاک کن در خودروهای Expedition/Navigator مدل ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، ۳۸۰ گزارش در خودروهای Super Duty مدل ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ ، ۷۶ مورد در خودروی F-150 از مدل ۲۰۲۰ دریافت کرده است.

بر اساس این گزارش، ۴۱ گزارش نیز در مورد خودروهای F-150 مدل سال ۲۰۲۱ دریافت شده است. موتور برف پاک کن این مدل دارای گشتاور بالاتر بود و به دلیل مشکلات کمبود تراشه جایگزین موتور قبلی شده بود.

قرار است به مالکان این خودروها از طریق پست اطلاع داده شود تا وسیله نقلیه خود را به نمایندگی فورد یا لینکلن ببرند تا هر دو بازوی برف پاک کن شیشه جلو را به صورت رایگان تعویض کنند. نامه های فراخوان از ۲۳ می پست می شود.

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=4440

دیدگاه شما

آخرین اخبار