موزه پترسون یک خودرو ناشناخته را به حراج گذاشت
کد خبر: ۴۴۷۱ | تاریخ انتشار : ۰۵-۰۲-۱۴۰۱ - ۷:۳۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

طراحی خودرو اسمارت کراس بلید به قدری عجیب است که این خودرو حق ورود به خیابان‌های آمریکا را ندارد.

به گزارش ماشین نیوز ؛داگ دیمورو، علاقه‌مند به خودرو و یوتیوبر، توجه‌ها را به یک خودروی هوشمند عجیب جلب می‌کند که نام آن Smart Crossblade ۲۰۰۴ است.

 طبق گفته دیمورو، کراس بلید، خودرویی است که سال‌ها در بخشی از مجموعه موزه خودروی پترسن لس‌آنجلس بوده است. دیمورو بیان می‌کند که تقریباً ۲ هزار مدل از این خودرو تولید شده است، اما به دلیل طراحی عجیب و غریب خودرو، شک دارد که این تعداد واقعاً تا این حد زیاد باشد.

با این حال، خودرو اسمارت کراس بلید، این مدل خاص متعلق به موزه پترسن در واقع در وب‌سایت موزه به حراج گذاشته می‌شود و تا به الان بالاترین پیشنهاد ۷ هزار دلار آمریکا بوده است. انتظار نداشته باشید که در صورت برنده شدن، اسمارت کراس بلید خود را برای گردش در شهر بیرون بیاورید، زیرا طراحی غیر متعارف آن به این معنی است که در ایالات متحده رانندگی با آن غیر قانونی است و به همین دلیل است که این مدل هرگز در آنجا فروخته نشده است.

چه چیز عجیبی در مورد اسمارت کراس بلید وجود دارد؟

اسمارت کراس بلید

علاوه بر کمیاب بودن این مدل، طراحی اسمارت کراس بلید نیز یکی دیگر از دلایل عجیب به نظر رسیدن این خودرو است. طراحی انجام شده روی این خودرو بیشتر شبیه یک مدل مفهومی، یا احتمالاً یک چرخ دستی گلف است تا یک اتومبیل تمام عیار. به جای درها، میله‌هایی دارد که به‌جای جذب ضربه‌ها، از افتادن شما جلوگیری می‌کنند. هیچ شیشه جلویی وجود ندارد فقط یک تکه شیشه منحنی کوچک در جلو مشاهده می‌شود که عملا در زیر خط سینه راننده قرار دارد همچنین سقفی نیز وجود ندارد.

همانقدر که اسمارت کراس ممکن است برای علاقه‌مندان و کلکسیونر‌ها جالب باشد، اما بیشتر از یک وسیله حمل و نقل مناسب، یک تولید خلاقانه است که می‌توانید آن را تحسین کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=4471

دیدگاه شما

آخرین اخبار