- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق از نمایشگاهی در غرب تهران

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛سرهنگ مهدی افشاری  در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به توقیف ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در محدوده چیتگر تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان آن چندین دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق که در نمایشگاهی در چیتگر تهران نگهداری شده بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه تردد انواع موتورسیکلت سنگین با حجم بالای ۲۵۰ سی‌سی در معابر عمومی ممنوع است، کارآگاهان این پلیس با حضور درمحل، موتورها را رویت و نهایتاً موتورهای مذکور را توقیف کردند. در بررسی اولیه نیز مشخص شد که این فروشگاه با برگزاری مراسم و دعوت از موتورسواران سنگین اقدام به افتتاح نمایشگاه خود کرده که برابر خبر واصله تعدادی از موتورسیکلت‌های موجود فاقد اسناد و مدارک مثبته بوده و مالکین نتوانستند اقدام به ارائه اسناد و مدارک گمرکی کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه موتورسیکلت‌های کشف شده شامل تعداد ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق بود که توقیف شد، گفت: در این خصوص پرونده‌ای نیز تشکیل شده و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد. کارشناسان نیز ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

منبع:ایسنا