محصول H5 اولین کِشنده اتوماتیک کشور نیست
کد خبر: ۴۶۷۲ | تاریخ انتشار : ۱۰-۰۲-۱۴۰۱ - ۷:۱۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی
ایران‌خودرو دیزل شفاف‌سازی کرد؛

شرکت ایران‌خودرو دیزل در اطلاعیه‌ای ضمن پوزش از جامعه رسانه‌ای و تولیدکنندگان کِشنده اتوماتیک در کشور، به‌کار بردن عبارت اولین کِشنده اتوماتیک کشور را برای محصول H5 را خطای سهوی دانست.

به گزارش ماشین نیوز ؛اطلاعیه ایران‌خودرو دیزل به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
عنوان مراسم رونمایی و تولید کِشنده H5 ایران‌خودرو دیزل که روز چهارشنبه گذشته، هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار شد، در خطای سهوی بر روی بنر مراسم، تولید اولین کِشنده اتوماتیک کشور قید شده بود، در حالی‌که نسخه اولیه مورد تایید اولین کِشنده اتوماتیک ایران خودرو دیزل بوده و در نسخه نهایی با خطای سهوی اپراتور این اشتباه رخ داده است. در سخنرانی مدیر عامل شرکت هیچ‌گاه اسمی از اولین کِشنده ایرانی وجود ندارد، با توجه به این نکته که پیش از این، سایر تولیدکنندگان کشور، محصول کِشنده اتوماتیک تولید کرده‌اند.
ایران‌خودرو دیزل، ضمن قدردانی از جامعه رسانه‌ای کشور به دلیل دقت نظر و گوشزد این موضوع، از اصحاب رسانه و سایر تولیدکنندگان کِشنده عذرخواهی می‌کند.
این شرکت، براساس مشی و راهبرد مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در اخلاق‌مداری و ارتباط صادقانه با جامعه، بر خود فرض می‌داند ضمن شفاف سازی و اطلاع رسانی دقیق، از اشتباه سهوی پیش آمده عذرخواهی کند.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=4672

دیدگاه شما

آخرین اخبار